تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمر ناوگان حمل و نقل عمومی سمنان بالااست/باریکسر؛مشکل باربری های سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان: عمر ناوگان حمل و نقل عمومی سمنان بالااست/باریکسر؛مشکل باربری های سمنان خبرگزاری پانا: مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های ‌سمنان از بالا بودن عمر ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان خبر داد و گفت: بر این اساس، طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در استان سمنان اجرا می‌شود.
۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد ساعت 14:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، داوود فهندژ سعدی ‌در نشستی با نخبگان صنعت و معدن استان سمنان اظهار داشت: میانگین سن ناوگان مسافربری عمومی سنگین در استان سمنان 17 سال است.
وی افزود: این در حالی است که میانگین استاندارد عمر ناوگان مسافربری باید کمتر از 10 سال باشد و بر این اساس باید برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اقدام جدی شود.
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان نیز با اشاره به اینکه میانگین ناوگان حمل بار استان سمنان نیز نسبت به استاندارد آن بالا است تصریح کرد: متوسط عمر ناوگان بار استان سمنان نیز بیش از 20 سال است.
فهندژ سعدی با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه حمل‌ونقل عمومی استان سمنان، از معضل «بار یکسر» به‌عنوان یکی از مهم‌ترین این مشکلات در کشور نام برد.
وی گفت: دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکل، طرح پیمایش را به‌منظور ساماندهی و تناسب بخشی به میزان حمل بار و تردد ناوگان و میزان تخصیص سوخت یارانه‌ای به اجرا درآورده است.
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان تأکید کرد: در این طرح بر اساس میزان پیمایش ناوگان به آنها سهمیه سوخت یارانه‌ای اختصاص می‌یابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن