تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناوگان حمل و نقل عمومی بروجرد نیازمند نوسازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ناوگان حمل و نقل عمومی بروجرد نیازمند نوسازی است بروجرد- ایرنا- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بروجرد بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان تاکید کرد.


سید منصور موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عمر مفید هر دستگاه اتوبوس حدود شش تا هفت سال است که با گذشت زمان، هزینه نگهداری و تعمیر آنها بالا رفته و خدمات رسانی به مسافران با مشکل مواجه می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون حدود 107 دستگاه اتوبوس در شهرستان بروجرد کار جابجایی شهروندان را در مسیرهای مختلف شهری و روستایی انجام می دهند که از این تعداد 100 دستگاه کاملا فعال می باشند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بروجرد گفت: پنج دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی بروجرد وجود داشت که در سال های اخیر از ناوگان خارج شدند.
وی افزود: اتوبوس های موجود نیز در حال فرسودگی هستند که عمده درآمد سازمان تاکسیرانی بروجرد برای تعمیر و نگهداری آنها هزینه می شود.
موسوی میانگین قیمت هر دستگاه اتوبوس را حدود چهار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: شهرداری و سازمان اتوبوسرانی توان خرید اتوبوس با این قیمت را ندارد.
وی خواستار پیگیری و کمک استاندار لرستان و نمایندگان بروجرد در مجلس برای تامین اعتبارات مورد نیاز جهت خرید اتوبوس شد و افزود: اگر قرار باشد ناوگان حمل و نقل عمومی بروجرد هزینه بر نباشد و خدمات دهی به شهروندان به نحو مطلوب انجام شود، سالانه 10 دستگاه اتوبوس جدید باید به ناوگان حمل و نقل افزوده شود.
وی با اشاره به کمبود حداقل 15 دستگاه اتوبوس در ناوگان درون شهری بروجرد گفت: هم اکنون شهرک های تازه تاسیس بروجرد مانند مهرگان(مسکن مهر) به شدت با کمبود اتوبوس مواجه است که برای رفع این مشکل چهار دستگاه از خطوط دیگر کم شده و به مسکن مهر اختصاص یافته است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بروجرد افزود: روزانه بطور میانگین 80 تا 90 هزار نفر در بروجرد توسط اتوبوس های درون شهری جابجا می شوند و از آنجا که سیستم حمل و نقل عمومی نقش مهمی در سفر ایمن شهروندان و کاهش بار ترافیکی شهر دارد، نوسازی این ناوگان ضروری است.
وی با اشاره به خریداری تعدادی اتوبوس گاز سوز در سطح کشور گفت: امیدواریم از این اتوبوس ها سهمیه ای برای شهرستان بروجرد لحاظ شود.
3031/3022



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن