تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان: روابط عمومی ها در جامعه امید آفرین و اعتمادساز باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار سمنان: روابط عمومی ها در جامعه امید آفرین و اعتمادساز باشند سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به نقش چند وجهی روابط عمومی ها، گفت: عملکرد روابط عمومی ها در جامعه باید امید آفرین و و اعتمادسازانه باشد.


محمد وکیلی روز یکشنبه در همایش مسوولین روابط عمومی های استان سمنان افزود: روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی به موقع و صحیح از سازمان و ارگان خود در جامعه اعتماد ایجاد کنند.
وی ادامه داد: انعکاس عملکرد دولت توسط روابط عمومی ها با این شیوه، امید آفرینی در جامعه به همراه دارد که از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است.
وی با اشاره به اینکه عده ای می خواهند گسست اجتماعی بین دولت و ملت ایجاد کنند، تصریح کرد: واحدهای روابط عمومی با ایجاد اعتماد و داشتن زبان و حرف مشترک، جلوی این گسست را بگیرند.
وکیلی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید علت های کار مغرضین تخریب کننده دولت را بشناسند و مسیر ایجاد سیاه نمایی و بدبینی مغرضین را با ارتباط سازنده میان ارگان خود و مردم سد کنند.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها نباید از اینکه واقعیتها را بیان کنند بترسند، افزود: به عنوان استاندار طرفدار اطلاع رسانی شفاف و به موقع روابط عمومی ها هستم.
استاندار سمنان آشنایی کارشناسان واحدهای روابط عمومی با فضای مجازی از طریق آموزش، پالایش اخبار و اطلاعات، پاسداشت ایام الله و مناسبتها، حمایت از تولید داخلی، داشتن ارتباط سازنده با رسانه ها، رصد افکار عمومی و افکارسنجی را وظایف مهم کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید ضربه گیر سازمان و دولت باشند، گفت: شناخت نقاط ضعف و قوت، حرکت به عنوان موتور محرکه توسعه متوازن استان سمنان، نماد نظم بودن، همراهی با مردم و ارزیابی دقیق چالش های سازمانی دیگر مواردی است که باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.
استاندار سمنان با تاکید بر به روز بودن کارکنان واحدهای روابط عمومی دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: وقتی فضای مجازی با اخبار دروغ در مورد یک رویداد پر می شود، نمی تواند با پلاکارد و روشهای سنتی با آن رقابت کرد.
روابط عمومی الکترونیک، لزوم استفاده از رسانه ها و ابزارهای نوین فضای مجازی در اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی ها، کمک به درک صحیح مدیران از جایگاه واحد روابط عمومی، پرهیز از نگاه سنتی به این واحد در ارگانها و ... از مباحث مطرح شده از سوی کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان سمنان در این همایش بود.
در این آئین از 5 تن از کارشناسان باسابقه و برگزیده واحدهای روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان سمنان تقدیر شد.
27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است و شعار این هفته در سال 1394 روابط عمومی محور همدلی و همزبانی، ضامن پاسخگویی و مسوولیت اجتماعی است.ک/2
6103






27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن