تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798487133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراه‌سازی هنرمندانه موديان با نظام نوين مالياتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئيس کل سازمان مالياتی تاکيد کرد
همراه‌سازی هنرمندانه موديان با نظام نوين مالياتی
رئيس کل سازمان امور مالياتی کشور گفت: وقت آن رسيده که روابط عمومی‌های سازمان امور مالياتی با بهترين ادبيات و با هنرمندی به مردم بگويند که امروز دست نظام مالياتی از جهت اشراف به اطلاعات دقيق اقتصادی بازتر شده و موديان مالياتی بايد با نظام مالياتی همراه و هماهنگ باشند.

همراه سازي هنرمندانه موديان با نظام نوين مالياتی
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی کشور، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور گفت: وقت آن رسيده که روابط عمومي هاي سازمان امور مالياتي با بهترين ادبيات و با هنرمندي به مردم بگويند که امروز دست نظام مالياتي از جهت اشراف به اطلاعات دقيق اقتصادي بازتر شده و موديان مالياتي بايد با نظام مالياتي همراه و هماهنگ باشند.


دکتر علي عسکري، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور در دومين همايش هم انديشي و همدلي مسئولان روابط عمومي ادارات کل امور مالياتي سراسر کشور، ضمن تبيين رويکردهاي کلي اين سازمان در حوزه اطلاع رساني و فرهنگ سازي، خاطر نشان کرد: در طي سال هاي اخير اقدامات موثري در حوزه اطلاع رساني و فرهنگ سازي مالياتي در کشور صورت گرفته و انتظار مي رود که در سال هاي آتي نيز اين روند به شکل جدي تر، با انسجام بيشتر و با بهره گيري از تکنيک هاي جديد و به روز عرصه روابط عمومي ادامه يابد.


وي با اشاره به اينکه امروز يک انسجام فکري در سطح کلان کشور ايجاد شده که نظام مالياتي مهمترين راهکار دستيابي به اقتصادي سالم و پايدار است، اظهار داشت: نظام مالياتي در مقابل مردم قرار ندارد و مردم مخصوصا موديان مالياتي بايد به تکاليف خود به صورت جدي عمل کنند. 


رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور در ادامه به بيانات بنيانگذار کبير انقلاب و رهبر معظم انقلاب در خصوص ماليات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبري سال گذشته صريحا اعلام فرمودند که ماليات يک فريضه است و فرار از ماليات نيز جرم تلقي مي گردد؛ لذا امروز تکليف قانوني و شرعي پرداخت ماليات براي مردم کاملا روشن است.


دکتر عسکري ادامه داد: به طور کلي دو گرايش عمده در خصوص فرار مالياتي و اجتناب از پرداخت ماليات در کشور وجود دارد که اولي مربوط به تفکرات نشات گرفته از رژيم گذشته است که ماليات پول زور تلقي مي شد و ديگري تفکرات فعالان اقتصادي که فکر مي کنند نظام مالياتي دستش بسته است و دسترسي به اطلاعات معاملات آنها ندارد و با هدف سودجويي بيشتر از پرداخت ماليات شانه خالي مي کنند.


 وي اضافه کرد: نظام مالياتي براي تغيير ذهن و تفکر هر دو گروه برنامه هاي خاصي را پياده نموده و امروز همگان مي دانند که دست نظام مالياتي بازتر از قبل شده و حتي اگر کسي امروز حساب و کتاب خود را پس ندهد مطمئن باشد که نظام مالياتي با توجه به ايجاد سيستم هاي يکپارچه اطلاعاتي و تقويت سامانه هاي تشخيص و شناسايي، به زودي به سراغ اين دسته از فراريان مالياتي خواهد آمد.


 وي با بيان اينکه روابط عمومي هاي سازمان نقش مهمي در جا انداختن اين موضوع دارند که نظام مالياتي جديد متکي بر اطلاعات است و طرح جامع مالياتي به عنوان عظيم ترين پروژه اقتصادي کشور، اطلاعات موديان مالياتي را به صورتي شفاف و دقيق در دسترس قرار مي دهد،خاطر نشان کرد: روابط عمومي هاي سازمان بايد از تکنيک هاي جديد رسانه اي و نيز فناوري هاي نوين اطلاعاتي و دانش و فن ارتباط گري به بهترين شکل بهره ببرند.


 رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور در خاتمه بر تقويت روابط عمومي ها تاکيد کرد و گفت: روابط عمومي هاي سازمان مي بايد ضمن حفظ هماهنگي با روابط عمومي ستاد و ارتقاي يکپارچگي سازماني، در مسير نوآوري و خلاقيت در ارايه برنامه هاي هدفمند و اثربخش اطلاع رساني و فرهنگ سازي حرکت کنند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

درآمد ۷۵ هزار میلیارد تومانی مالیات برای سال جاری
پرداخت مالیات به شرط کسب سود
حکایت پرونده باز خروج از رکود/ دوراندیشی مالیات مثمر ثمر واقع می‌شود؟




۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن