تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806722631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات در یک نگاه-پنجشنبه سی و یکم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اطلاعات در یک نگاه-پنجشنبه سی و یکم اردیبهشت تهران- ایرنا- «پاسخ ایران به هرگونه شیطنت بسیار سخت خواهد بود»، «کسی حق ندارد مردم را نگران امنیت و آینده کند» و «استاندار کرمان: هزینه کردن در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای توسعه پایدار است» عنوان های مورد بررسی روزنامه اطلاعات برای بازتاب در شماره روز پنج شنبه محسوب می شود.


این روزنامه با اختصاص تیتر یک به موضوع پاسخ ایران به هرگونه شیطنت بسیار سخت خواهد بود، نوشت: در آستانه روز پاسدار و همچنین سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح دیروز مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد. رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، برای شهدای دفاع مقدس علوّ درجات را مسألت کردند. فرمانده کل قوا سپس از یگان های حاضر در میدان سان دیدند. حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند. حضرت آیت الله خامنه ای در این مراسم در سخنانی با اشاره به «گفتمان نوین اسلامی» و «گفتمان جاهلیت» به عنوان دو گفتمان اصلی دنیای امروز، نزدیکی و آشتی این دو گفتمان را غیر ممکن دانستند و با اشاره به زیاده خواهی های جدید در مذاکرات هسته ای از جمله درخواست برای بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان ایرانی، تأکید کردند: این اجازه مطلقا داده نخواهد شد و دشمنان بدانند که ملت و مسئولان ایران در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی ها به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد. فرمانده کل قوا همچنین با اشاره به اخباری مبنی بر تلاش بدخواهان ملت و برخی مسئولان منطقه خلیج فارس برای کشاندن جنگ های نیابتی به مرزهای ایران، گفتند: اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت خواهد بود.
روزنامه اطلاعات با انتخاب عنوان کسی حق ندارد مردم را نگران امنیت و آینده کند، نوشت: رئیس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی تبریز با تاکید بر این که پایان مذاکرات هسته ای به حول و قوه الهی افتخار برای ملت بزرگ ایران خواهد بود، گفت: دولت یازدهم، مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی را با تمامی مشکلات، با قدرت ادامه خواهد داد. به گزارش خبرنگار اطلاعات،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در میان شعارهای حمایت آمیز مردم آذربایجان شرقی تصریح کرد: مسیر را برای رونق اقتصادی و رفاه عمومی و پیروزی در مذاکرات هسته ای به شرطی که طرف مقابل ما زیاده خواه نباشد، ادامه می دهیم. رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید با تاکید بر این که ما در این کشور نشاط را می خواهیم و فکر نمی کنم کسی باشد که از خوشحالی مردم ناراحت باشد و از پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته ای نگران شود، افزود: کسی حق ندارد از جیب و جانب مردم شعار دهد و در جامعه افراط و شعارزدگی ایجاد کند و کاری کند که مردم نگران امنیت و آینده کشور شوند.
این روزنامه با بازتاب موضوع استاندار کرمان: هزینه کردن در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای توسعه پایدار است، نوشت: جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار کرمانی خارج از استان کرمان ، عصر دیروز در تهران در محل تالار اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن وکشاورزی ایران با حضور جمع کثیری از چهره های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و خیرین مدرسه ساز برگزار شد. در ابتدای مراسم، ابراهیم جهانگیری، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن خوشامد گویی به حضار و تشکر از حضور پرشور مدعوین گفت: جذب مشارکت های مردمی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش در دولت تدبیر وامید است و این جشنواره به منظور شناسایی خیرین ، تجلیل از خیرین مدرسه ساز و فراهم نمودن زمینه حضور خیرین در مسائل فرهنگی ، علمی ، آموزشی و مدرسه سازی برگزار می شود. در همین راستا لازم است با بازنگری و باز مهندسی در طرح ها و برنامه ها ، همسو با اسناد فرا دستی از جمله سند چشم انداز 24 ساله کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور، در راستای ارتقای بهره وری در آموزش و پرورش تلاش شود. چرا که امروز این موضوع نه یک نیاز، بلکه ضرورتی اجتناب ناپذیر است . وی افزود: در سال 1393 اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به کرمان سفری داشتند و از شهرستان ها و مناطق مختلف استان بازدیدکردند که در جمع بندی نهایی ، وضعیت فعلی مدارس استان را ناباورانه می دانستند.
روزنامه اطلاعات با بررسی عنوان سازمان ملل: 1850 یمنی در حملات عربستان به یمن کشته شده اند، نوشت: حملات عربستان به یمن در حالی ادامه دارد که سازمان ملل متحد اعلام کرد، تجاوز ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی، به مرگ 1850 یمنی و آوارگی نیم میلیون تن منجرشده است. سازمان ملل همچنین با استناد به آمار مراکز درمانی یمن اعلام کرد، این حملات تاکنون 7394 زخمی برجا گذاشته است.در این راستا، برنامه جهانی غذا سازمان ملل اعلام کرد، زمان آتش بس در یمن برای امداد رسانی به مردم یمن کافی نبود. در چنین شرایطی، حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان در تماس تلفنی با «اسماعیل ولد الشیخ احمد» نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور یمن درباره آخرین تحولات یمن و ضرورت افزایش اقدامات و تدابیر لازم برای عملیات امدادرسانی به مردم مظلوم یمن رایزنی کرد. امیر عبداللهیان در این گفتگو تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران بنا به وظیفه انسانی و اخلاقی و تعهدات منطقه ای اقدامات مسئولانه اش را در ارسال فوری کمک های انسان دوستانه از طریق دریا و هوا با هماهنگی سازمان ملل شدت می بخشد و از هیچ کوششی در به نتیجه رساندن این اقدامات دریغ نخواهد کرد. در این گفتگو ولد الشیخ احمد نیز با تاکید بر ضرورت سرعت یافتن امدادرسانی و کمک به مردم یمن گفت: متاسفانه به دلیل شرایط امنیتی موجود در دوره کوتاه آتش بس کمک های مناسبی به مردم یمن انجام نشد. در این رابطه دبیرکل و من هر دو در تلاش هستیم تا آتش بس موقت به آتش بس پایدار تبدیل شود. الشیخ احمد همچنین خواستار آغاز گفتگوهای یمنی - یمنی در مکان مورد توافق احزاب و گروه های سیاسی این کشور شد.
گروه اطلاع رسانی**2002**9131



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن