تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820430602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هکتار از اراضی ملی شهرستان نوشهر خلع ید شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک هکتار از اراضی ملی شهرستان نوشهر خلع ید شد نوشهر ـ ایرنا ـ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر گفت: با اجرای یک عملیات خلع ید، یک هکتار از اراضی ملی در شهرستان نوشهر از دست متصرفان آزاد شد.


سرهنگ یوسف علی ادیب روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز تاسف از قطع هزاران اصله نهال و درختچه توسط متصرفان این اراضی ملی، افزود: این قطعه یک هکتاری از اراضی ملی در جنگل های وَرازان در بخش کُجُور و دهستان توابع کجور قرار دارد که آزاد شده است.
وی اظهار داشت: این عملیات خلع ید در چارچوب تبصره ذیل ماده 55 قانون اصلاح قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، و با همت مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و کارکنان واحد منابع طبیعی منطقه انجام شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر بیان کرد: بر طبق این ماده قانونی، یگان حفاظت منابع طبیعی می تواند در صورت مشاهده تخلفات جدید و غیر سابقه دار، پس از هماهنگی قضایی، به سرعت زمین تصرف شده را خلع ید کند.
وی از مردم استان مازندران خواست هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی و آتش سوزی در جنگل ها و مراتع را با شماره تلفن رایگان و بدون پیش شماره 1504 در هر ساعت از شبانه روز به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.
حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر با 313 هزار هکتار جنگل و 197هزار هکتار مرتع، از رامسر تا رُویان را پوشش می دهد. ک/3
7517/1501/6097/1772



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن