تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگي ميانمار براي کمک به مهاجران دريايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۵۸ب.ظ)
اعلام آمادگي ميانمار براي کمک به مهاجران دريايي موج - دولت ميانمار براي کمک هاي انسان دوستانه به مهاجران دريايي، اعلام آمادگي کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، دولت ميانمار (برمه سابق) روز چهارشنبه اعلام کرد که آماده است به مهاجران با قايق، «کمک‌هاي انسان دوستانه» ارائه دهد؛ اين ابراز نظر آشتي جويانه ترين موضع دولت ميانمار قلمداد شده است.
بر اساس اين گزارش، اين موضع ميانمار در حالي مطرح شده است که کشورهاي جنوب شرق آسيا براي بررسي بحران مهاجران غيرقانوني در اين منطقه جلسه‌اي تشکيل دادند و اندونزي 370 مهاجر را پس از چند ماه در دريا نجات داد. بسياري از اين مهاجران از بنگلادش و مسلمانان روهينگياي ميانمار بودند.
رفتار دولت ميانمار با مسلمانان به حاشيه رانده شده و فقيرِ اين کشور، يکي از مهمترين دلايل افزايش ميزان مهاجران دريايي در جنوب شرقي آسيا ارزيابي شده است.
در روزهاي گذشته حدود سه هزار مهاجر از ميانمار و بنگلادش به سواحل اندونزي،‌ تايلند و مالزي رسيده اند و گزارش ها حاکي از آنست که هم اکنون هزاران تن از مهاجران که توسط قاچاقچيان در دريا رها شده اند، همچنان بدون آب و غذا در دريا هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن