تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ایران برگر» ۵ میلیاردی شد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: «ایران برگر» ۵ میلیاردی شد


فروش فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» در تهران و شهرستان‌ها علی‌رغم عدم برخورداری از بسته‌های حمایتی اکران و تبلیغات محیطی از رقم پنج میلیارد تومان گذشت.


تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۴
به گزارش فارس، «علی سرتیپی» مدیر شرکت پخش «فیلمیران»، که فیلم سینمایی «ایران برگر» را در سراسر کشور پخش می‌کند؛ از رقم بالای پنج میلیارد تومان فروش این فیلم در تهران و شهرستان‌ها خبرداد و این فروش را علی‌رغم عدم برخورداری فیلم، از بسته‌های حمایتی اکران و تبلیغات محیطی و نیز محدود و معدود بودن تیزرهای تلویزیونی، بی‌سابقه دانست.وی افزود: این فروش از حیث دیگری هم، با توجه به زمان فیلم سینمایی «ایران برگر» که نزدیک به دو ساعت است و از این‌رو سئانس‌های کمتر روزانه‌ای نسبت به فیلم‌های دیگر داشته است، قابل توجه می‌باشد.«علی سرتیپی» مدیر شرکت پخش «فیلمیران» در پایان اظهار داشت: نمایش این فیلم به دلیل استقبال بالای مخاطبان، همچنان در سالن‌های سینماهای تهران و شهرستان علی‌رغم پایان مهلت اکران قانونی آن ادامه خواهد داشت.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن