تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کتاب از بازیگر و تهیه کننده ˝ایران برگر˝ در نمایشگاه کتاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دو کتاب از بازیگر و تهیه کننده ˝ایران برگر˝ در نمایشگاه کتاب خبرگزاری پانا: انتشارات «روزنه كار» دو اثر فاخر از مطرح‌ترین نویسندگان آمریكایی را با ترجمه «فتح‌الله جعفری جوزانی» بازیگر و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ایران برگر» را روانه نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران و بازار نشر كرده است.
۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت ساعت 13:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ کتاب‌های «مهاجر خوشبخت» اثر «ماریو پوزو» خالق «پدرخوانده» و «خداحافظی طولانی» اثر «ریموند چندلر» (یكی از ده كتاب توصیه شده مجله تایم) با ترجمه «فتح‌الله جعفری جوزانی» توسط انتشارات «روزنه کار» در دسترس علاقمندان آثار این دو نویسنده سرشناس و دانشجویان رشته سینما قرار گرفته است.
غرفه انتشارات «روزنه كار» در محل بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، واقع در مصلی تهران، شبستان (سالن ناشران عمومی)، راهرو 21، شماره 35 واقع شده است.
«فتح‌الله جعفری جوزانی»  پیش از این، کتاب‌های «کندی چهارم» و «احمق‌ها می‌میرند» از آثار «ماریو پوزو» را ترجمه کرده بود؛ كه هر دو كتاب، در نوبت دریافت مجوز چاپ به‌سر می‌برند؛ او این بار، دست به ترجمه دومین کتاب «ماریو پوزو» یعنی «مهاجر خوشبخت» زده است، که به باور شخصی این نویسنده، بهترین و شخصی‌ترین رمان وی است.
«ماریو جیانلویجی پوزو» (1920-1999) نویسنده ایتالیایی ـ امریکایی و برنده دوبار جایزه اسکار در سال‌های 1972 و 1974 است. وی به دلیل رمان‌های مافیایی به خصوص رمان «پدرخوانده» که مبنای ساخت فیلمی به همین نام در سال 1972 و به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» شد؛ بارها مورد تحسین قرار گرفته است.
«ریموند چندلر» (1888-1959) دیگر نویسنده امریکایی که كتاب «خداحافظی طولانی» او بعد از پانزده سال با چاپ مجدد ترجمه «فتح‌الله جعفری جوزانی» در دسترس علاقمندان قرار گرفته، یکی از برترین نویسندگان آثار جنایی و پلیسی است كه از اغلب رمان‌های او نسخه‌های سینمایی متعددی برداشت شده است. «خداحافظی طولانی» یكی از ده كتاب توصیه شده مجله «تایم» است كه «رابرت آلتمن» فیلمساز مشهور آمریكایی فیلمی به همین نام بر مبنای كتاب، پیش از این ساخته است.
از جوزانی که سابقه بازیگری سینما و همچنین تهیه‌کنندگی را در کارنامه خود دارد و به تازگی در فیلم سینمایی «ایران برگر» در مقام تهیه‌کننده و  بازیگر حضور داشته است، پیش از این ترجمه كتاب «از كالیگاری تا هیتلر»، «تاریخ روانشناختی اجتماعی سینمای آلمان از ابتدا تا دوران نازی‌ها» نوشته دکتر «زیگفرید کراکائر» که ـ یکی از کتب مرجع سینمایی مورد تدریس در دانشگاه‌های امریکاست ـ به چاپ رسیده است.
همچنین اثر دیگر «ریموند چندلر» تحت عنوان «پنجره بالایی» توسط «فتح‌الله جعفری جوزانی»  بازیگر و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ایران برگر» ترجمه شده و در حال حاضردر انتظار مجوزهای لازم برای چاپ است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن