تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798436270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

/اخبار نمایشگاه‌ کتاب تهران/ آغاز تحویل بن‌کارت‌ مراکز علمی و پژوهشی/ بازیگری که شلوغی نمایشگاه کتاب را دوست دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار نمایشگاه‌ کتاب تهران/
آغاز تحویل بن‌کارت‌ مراکز علمی و پژوهشی/ بازیگری که شلوغی نمایشگاه کتاب را دوست دارد
مدیر کمیته ناشران بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران از تحویل بن‌کارت‌های مراکز علمی و پژوهشی همزمان با نخستین روز نمایشگاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز تحویل بن‌کارت‌ مراکز علمی و پژوهشی/ بازیگری که شلوغی نمایشگاه کتاب را دوست دارد



به گزارش خبرگزاری فارس، حامد میرزابابایی گفت: بن‌کارت‌های خرید کتاب‌های خارجی با هدف تسهیل آموزش عالی و تجهیز کتابخانه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور، در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. وی ادامه داد: حمایت از آثار بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران برای نخستین‌بار در قالب طرح اعطای بن‌کارت‌های ویژه در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران صورت گرفته است. میرزابابایی یادآور شد: این بن‌ها تنها به مراکز دانشگاهی، علمی تحقیقات و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعلق می‌گیرد. روز مکزیک در نمایشگاه کتاب و اجرای دو نشست فرهنگی و ادبی شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه، روز مکزیک در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نام گرفته است و در این روز دو نشست فرهنگی و ادبی برگزار می‌شود. در این رویداد فرهنگی هر روز به یک کشور شامل ایتالیا، عمان، مکزیک، فرانسه، آفریقا، تاجیکستان، افغانستان، لهستان و گرجستان اختصاص یافته است. شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه (برابر با ۹ می‌) از سوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان روز مکزیک نامگذاری شده است. به همین مناسبت برنامه‌هایی از سوی این کشور در نمایشگاه برگزار می‌شود.
 «تعاملات فرهنگی ایران و مکزیک» عنوان نشستی است که با حضور امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم مقام و معاون اجرایی نمایشگاه بیست و هشتم و «اولیسف کانتولا»، سفیر مکزیک در ایران از ساعت ۱۰: ۳۰ تا ۱۰: ۵۰ در سرای اهل قلم نمایشگاه برپا می‌شود. در این روز نشست دیگری با موضوع «فرهنگ و ادب ایران و مکزیک» از ساعت ۱۰: ۵۰ تا ۱۲: ۳۰ به میزبانی سرای اهل قلم برگزار می‌شود که «اورلیو آسیاین»، افشین یدالهی، اسدالله امرایی و علی‌اکبر فلاحی به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند. پذیرایی و بازدید از غرفه مکزیک نیز از ساعت ۱۲: ۳۰ تا ۱۳ اجرا خواهد شد. مهدی پاکدل: شلوغی نمایشگاه لذت‌بخش است مهدی پاکدل، بازیگر تئا‌تر، سینما و تلویزیون معتقد است که فضای نمایشگاه کتاب تهران با محیط‌های دیگر متفاوت است و حتی شلوغی آن هم لذت‌بخش است. وی در گفتگویی اظهار کرد: من از نمایشگاه کتاب تهران خاطرات خوبی دارم و بار‌ها به واسطه همین نمایشگاه، کتاب تهیه کردم اما اینکه چقدر این نمایشگاه بر سرانه مطالعه تاثیرگذار است نیاز به بررسی دارد.
وی ادامه داد: نباید از نمایشگاه کتاب انتظار معجزه داشته باشیم چراکه آموزش فرهنگ کتابخوانی به روش کپسولی امکان پذیر نیست. درباره شلوغی نمایشگاه هم باید بگویم که فضای کتاب و کتابخوانی کسی را اذیت نمی‌کند و حتی شلوغی نمایشگاه هم لذت بخش است.
بازیگر سریال «ستایش» با اشاره به تغییرات مشهود نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه هر ساله از نظر کمیت پیشرفت داشته و بزرگ‌تر شده است اما از نظر کیفیتی نیاز است تا کار‌شناسان نظر بدهند زیرا من در این حوزه تخصصی ندارم.
وی یادآور شد: برای نتیجه گرفتن در نمایشگاه باید هزینه کرد اما این هزینه همیشه مالی نیست و گاهی نیاز به هزینه‌های فکری و زمانی است تا برنامه‌ای پایه‌ریزی شود که در آن کتاب و کتابخوانی مختص به این ۱۰ روز نباشد.
پاکدل در پایان اظهار کرد: بیشتر مطالعات من در حوزه سینما و ادبیات است اما متاسفانه در سال‌های گذشته از کیفیت کتاب‌های این حوزه کاسته شده و بیشتر در حال حرکت به سمت کتابسازی هستیم، البته برخی ناشران بسیار قوی عمل کردند اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله زیادی داریم و باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این فاصله را کمتر کنیم.
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. انتهای پیام/و

94/02/15 - 11:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن