تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821288976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار: برنامه الحاق روستای ناصرآباد به شهر خاش در دستور کار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار: برنامه الحاق روستای ناصرآباد به شهر خاش در دستور کار است زاهدان- ایرنا- شهردار خاش گفت: با توجه به گستردگی، وسعت و جمعیت انبوه ساکنان روستای ناصرآباد به منظور ارائه خدمات بهتر برنامه الحاق این روستا به حوزه شهری در دستور کار دولت قرار دارد.


به گزارش ایرنا عبدالمجید تمندانی روز سه شنبه در نشست مشترک با بخشدار مرکزی خاش، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان و دهیار ناصرآباد افزود: برنامه جمع آوری زباله و پسماند از سطح این روستا در دستور کار است و آمادگی ارائه خدمات بیشتری در حوزه های مختلف به این روستا وجود دارد.
وی اظهار داشت: ساماندهی مبادی ورودی شهر خاش و توجه به توسعه و آبادانی روستاهای واقع شده در محورهای این شهر شامل ناصرآباد، افتخارآباد، عباس آباد و نوشی آباد و نیز محور خاش به سنگان باید در دستور کار دولت قرار گیرد.
وی گفت: تعامل بخشداری مرکزی و شهرداری خاش می تواند به ساماندهی پیشانی ورودی شهر کمک کند و دفتر فنی شهرداری نیز آماده ارائه خدمات و مشاوره است.
وی با پر تردد خواندن این محورها افزود: بسیاری از مسافران و شهروندان خاش که در مسیر زاهدان رفت و آمد دارند از این محورها می گذرند.
شهردار خاش جدولگذاری، بلوارکشی و کمک به زیباسازی و توسعه فضای سبز این محور را از برنامه های مهم شهرداری عنوان کرد و افزود: کمک به روان شدن ترافیک و کاهش حجم سوانح رانندگی از برنامه های اولویت دار شهرداری است.
محمداکبر اربابی رییس اداره راه و شهرسازی خاش نیز از برنامه بهسازی و آسفالت 9 کیلومتر از محور خاش به طرف روستاهای ناصرآباد، نوشی آباد و عباس آباد خبر داد و گفت: این پروژه بزودی وارد مرحله عملیاتی می شود.
بخشدار مرکزی خاش نیز با اشاره به تردد افراد و مسوولان از محورهای روستایی واقع در ورودی شهر خاش، توجه به زیباسازی و روان سازی ترافیک را لازم دانست و اظهار داشت: مباحث بهداشتی و زیست محیطی روستاها باید در دستور کار قرار گیرد.
مجتبی شجاعی تعامل سازنده برای تسهیل تردد و بهسازی مبادی ورودی و مرز بین شهر و حوزه روستاهای بخش مرکزی را فراتر از حد انتظار توصیف کرد و گفت: تعریض و دو بانده شدن محور ناصرآباد به شهر از دو مسیر سنگان و موازی آن در دستور کار است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310/3042/6081









29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن