تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز در مشهد شانزدهمین گردهمایی معاونان برنامه‌ریزی شهرداری‌های کشور به کار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز در مشهد
شانزدهمین گردهمایی معاونان برنامه‌ریزی شهرداری‌های کشور به کار خود پایان داد
شانزدهمین گردهمایی معاونان و مدیران برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری‌های کلانشهرهای کشور که از چهارشنبه گذشته در مشهد آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان داد.

خبرگزاری فارس: شانزدهمین گردهمایی معاونان برنامه‌ریزی شهرداری‌های کشور به کار خود پایان داد



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، گردهمایی معاونان و مدیران برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری‌های کلانشهرهای تهران، مشهد، کرج، تبریز، شیراز، اهواز، قم، کرمانشاه، زاهدان، کرمان، اراک، همدان و اصفهان در چارچوب کمیته‌های تخصصی آمار و تحلیل اطلاعات، برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد، پژوهش، تشکیلات، آموزش و بهبود روش‌ها، فناوری اطلاعات و ارتباطات به ارزیابی عملکرد سازمانی و شاخص‌های ارزیابی، استانداردسازی طبقه‌بندی منابع و مصارف، الگو و چارچوب بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد، شرکت‌های دانش بنیان و آینده مدیریت شهری، پایگاه جامع اطلاعات پژوهشی مدیریت، ضوابط ساختار سازمانی و آیین‌نامه اداری و استخدامی پرداخت.

در این گردهمایی که با بیش از 40 مصوبه به کار خود پایان داد به مشکلات جامع شهری، بررسی وضعیت ترافیک، ارائه آمار مناسب در حوزه‌های مختلف شهری، افزایش مشارکت بخش خصوصی در جذب درآمدهای شهری، برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به توسعه پایدار مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

همکاری با دولت در تدوین فصل مدیریت شهری در برنامه ششم توسعه برای نخستین بار، تدوین ضوابط ساختار تشکیلاتی در شهرداری‌ها، آشناسازی مدیریت‌های برنامه و بودجه با شیوه بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد و راه‌اندازی پایگاه اطلاعاتی مدیریت شهری، اقدام به اصلاح پیش نویس قانون یکپارچه مدیریت شهری از جمله مهم‌ترین دستاوردهای این گردهمایی بود.

بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 هفتاد و یک درصد جمعیت کشور شهرنشین و بقیه در روستاها زندگی می‌کنند، همچنین هشت شهر کشور که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارند کلانشهر نامیده می‌شوند.

انتهای پیام/3138/ر

94/02/25 - 13:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن