تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل ایران خودرو: قیمت را بالا ببرید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مدیرعامل ایران خودرو: قیمت را بالا ببرید
مدیرعامل ایران خودرو: قیمت را بالا ببرید یک ریال هم بدهی به قطعه‌سازان نداریم؛ در تولید خودرو از برنامه اعلامی وزارت صنعت جلو زدیم/ تولیدات بالای ما قطعه سازان بیکار شده را به سرکار بازگرداند


به گزارش فرهنگ نیوز ، هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در گفتگو با «نسیم» با اشاره به وضعیت بدهی این گروه خودروسازی به قطعه سازان بیان کرد: ما هیچ مشکلی با قطعه سازان نداریم و تمام بدهی خود را با آن ها طبق قرارداد پرداخت کرده ایم.
 
وی با اشاره به برنامه تولید ایران خودرو در سال گذشته خاطرنشان کرد: برنامه ابلاغی وزارت صنعت برای ما در زمینه تولید خودرو، ۵۳۰ هزار دستگاه بود ولی ما ۶۰۰ هزار دستگاه تولید کردیم.
 
مدیرعامل ایران خودرو افزود: این افزایش تولید ما تا میزان ۶۰۰ هزار دستگاه باعث شد تا قطعه سازان ۲۰ هزار نفر از نیروهایی که بیکار کرده بودند را سرکار برگردانند.
 
مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به همکاری های این گروه خودروسازی با قطعه سازان تصریح کرد: در حال حاضر قطعه سازان برای اینکه ماشین آلات بخرند و تولید خود را توسعه دهند با ما مذاکره می کنند و رابطه خوبی با آن ها داریم.
 
یکه زارع در پاسخ به این سوال که قیمت خودرو در شرایط فعلی به سود خودروسازان هست یا خیر به نسیم گفت: قیمت خودرو در سال ۹۴ با توجه به افزایش هزینه هایی مانند دستمزد کارگران و یا افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات قیمت خودرو باید کمی افزایش پیدا کند و قیمت فعلی به برای خودروسازان به صرفه نیست.




94/2/27 - 12:25 - 2015-5-17 12:25:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن