تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803048387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داستان من و شال‌های رنگی رنگی و اردیبهشت دوست داشتنی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: داستان من و شال‌های رنگی رنگی و اردیبهشت دوست داشتنی
تپل خانم
کد خبر: ۵۰۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ - 16 May 2015


دعاهاتون مستجاب خدا کنه همه دعاهای دیشب بره توی لیست استجاب شده ها و تا آخر سال با لب پر خنده بگذره و حسرت هیچ چیزی به دلمون نمونه الهی آمین.

چقدر هوا خوبه چقدر امروز اردیبهشتیه به تمام معناست. چقدر هوا ی کمی تا نیمه ابری با وزش نسیم خنک اردیبهشتی حال میده و خوبه .کاش دیشب یکی یادش مونده باشه دعا کنه اردیبهشت تمدید بشه . این هوا این همه سرسبزی بمونه پایدار بمونه . چقدر من کارهام زود تموم شد . چقدر سردبیر امروز مهربون بد و جلوی روی همه گفت صفحه ات عالیه انشالله که هفت روز هفته حواست جمع باشه و دل به کار بدهی . البته در اینکه سردبیر کارش غرزدن و ایراد گرفتنه که شکی نیست اما همون سالی یک بار که از آدم تعریف می کنه خیلی خوبه و کیف داره . کلا اگر موجودی به نام آقای ایکس نباشه که گاهی بادخالت های بی جا و بیان افکار صدتا یک غازش گند بزنه توی صفحه و اعصاب و روان آدم خود سردبیر خیلی ریسک پذیره از اون هایی که تشنه ایده های بکر و ناب هستند و اصلا هم از کوشش و خطا خسته نمیشوند .این اخلاقش رو دوست دارم از آدم های محافظه کار حالم بهم میخوره . از آدم هایی که قدرت ریسکشون زیر جلبکه و همه اش درحال صلاح و مشورت گرفتن هستند . همیشه هم گند می زنند .

رفتم ناخن هام رو کمی کوتاه تر کردم حالا بهتر و مسلط تر تایپ می کنم هر چند هنوز با گوشیم مشکل دارم و گاهی چرت و پرت تایپ میشه اما یواش یواش داره همه چی مرتب میشه.هنوز دو هفته بیشتر نگذشته یک بار رفتم ترمیم و مرتب کاری الان راضی تر از هفته قبل هستم.بعد چونامروز کلا خانم شکلاتی ام خیلی خوشحالم .

 از یک خانم دست فروش توی مترو یک عالمه شال خریدم از سبز و سورمه ای و کرم و پوست پیازی بگیر تا زرد آفتابگردونی و خردلی و بنفش . یک عالمه شال نخی و سبک که قواره هایش بزرگه و دولا باید سر کرد . خیلی هم ارزون خریدم هر کدوم رو دونه ای 5 تومن .تازه خانم فروشنده سر ظهر از اون همه خرید یکبارکی من به وجد اومد  دوتا شال هم بهم اشانتیون داد .یک مشکی که دوبار برداشتم که بخرم اما چون قول دادم رنگ های متفاوت بپوشم گذاشتمش روی شالها و یک رنگ کله غازی که اصلا به نظرم قشنگ نبو اما چون خودش داد دیگه عوضش نکردم . رنگ شالها اونقدر خوشگل و شاده که در بدو ورود به تحریریه 6 تا از شال ها رو بچه ها برداشتند . همون مشکیه و کله غازیه رو بردند . الان فقط یک شال سورمه ای و یک زرد و یک طوسی بسیار روشن و پوست پیازی برای خودم مونده همه اش رو برداشتند و بردند .

سوی تفاهم ها همیشه حالم رو بهم میزنه . معذرت خواهیرو قبول دارم اما قلب شکسته رو کاریش نمیشه کرد باید بهش فرصت داد تا درست بشه . مامان میگه مرور زمان همهچیز زو درست می کنه .الان با یک دوست خوب قرار دارم کارم به موقع تموم شده دوست دارم بروم که زیاد منتظر نمونه دوست دارم باهاش حرف بزنم بعد گوش کنه و به روش خودش حالم رو بگیره تکیه کلامش هم اینه که زر نزن بابا . الان حس خوبی دارم. بعد از اردیبهشت میرسیم به خرداد ماه تولد من.

پ.ن: به من نگو گلم!

آزاده / وبلاگ تپل خانم












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن