تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرک های اقماری زنجان نیازمند 11 فضای آموزشی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس مجمع خیرین مدرسه ساز زنجان: شهرک های اقماری زنجان نیازمند 11 فضای آموزشی است زنجان - ایرنا - رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان گفت: پنج شهرک اقماری زنجان نیازمند 11 فضای آموزشی است.


حسن غضنفریان در مراسم هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان افزود: کمبود فضاهای آموزشی از سال های گذشته دغدغه آموزش و پرورش کشور است و در سال های اخیر با درک نیازمندی به این فضاها خیرین مدرسه ساز به یاری دستگاه تعلیم و تربیت شتافته اند.
وی اظهارکرد: این خیرین با ایجاد نهضت مدرسه سازی اقدام به ساخت مدارس در شهرها و روستاها کرده اند.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان گفت: امر حسنه مدرسه سازی توسط خیرین از سال 77 در این استان شروع شده و تاکنون 260 مدرسه و نمازخانه با یک هزار و 50 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده شده است.
غضنفریان با اشاره به طرح مدرسه یار خاطرنشان کرد: در این طرح معلمان خیر در ساخت، توسعه و تجهیز مدارس مشارکت دارند و ماهانه مبلغی از حقوق آنان در این امر خیر هزینه می شود.
وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان در توسعه فضاهای آموزشی کمک های چشمگیری داشته اند تا مدارس به صورت یک شیفت اداره شود.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان گفت: در ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان مدرسه ی معلم با کمک های این قشر زحمت کش ساخته شده است که امید است چنین مدرسه ای در ناحیه دو نیز احداث شود.
غضنفریان یادآورشد: مدرسه ای دیگر هم با کمک اصناف در آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان به نام مدرسه اصناف ساخته شده که امید می رود همین مدرسه در ناحیه یک احداث شود.
*** یک سوم مدارس زنجان غیر استاندارد هستند
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این جشنواره گفت: آموزش با کیفیت نیازمند فضاهای آموزشی مناسب است و در سال های اخیر به دلیل مشکلات دولت این دستگاه تعلیم و تربیت موفق به ساخت مدارس منطبق با استانداردهای لازم نشده است.
مرتضی تمجیدی افزود: هم اکنون یک سوم مدارس استان زنجان غیر استاندارد است که اگر در ساعت آموزشی زلزله ای اتفاق افتد، فاجعه انسانی رخ می دهد.
وی ادامه داد: از 2200 آموزشگاه در سطح استان زنجان 800 مورد مشکل دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 99 درصد از بودجه این دستگاه تعلیم و تربیت برای حقوق معلمان هزینه می شود و مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی نیازمند کمک خیرین است.
تمجیدی تاکید کرد: با مرتفع شدن مشکلات آموزش و پرورش و رفع دغدغه فضاهای آموزشی استاندارد، دانش آموزان نیز از کیفیت آموزشی بالایی بهره مند خواهند شد.
در پایان این مراسم از خیرین استان زنجان و خیر کشور علی دایی تجلیل شد و نشان وجدان هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان و یک گلدان نهال ارس که نماد پایداری و استقامت است از طرف اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به این قهرمان ورزش کشور که در این مراسم حضور داشت اهدا شد.
7325/6085



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن