تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803837297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجازه نمی‌دهیم مذاکرات در سایه تهدید ادامه پیدا کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: احمدی در نطق میان دستور:
اجازه نمی‌دهیم مذاکرات در سایه تهدید ادامه پیدا کند
نماینده کنگاور گفت: نباید تصور کرد که حل مشکلاتی که جوامع اسلامی امروز با آن روبه رو هستند و نتیجه اقدامات مستقیم و غیرمستقیم دشمنان اسلامی است که با تکیه و تعامل با همان دشمنان بدست نمی‌آید و تمام این خط‌کشی‌های داخلی مانع از کینه دشمن به فرزندان اسلام انقلابی این مرز و بوم نخواهد بود.

اجازه نمی‌دهیم مذاکرات در سایه تهدید ادامه پیدا کند
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین وحید احمدی نماینده کنگاور، صحنه، بیستون و هرسین در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس سه‌شنبه 22 اردیبهشت ماه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: امروز با نگاهی گذرا به 35 سال گذشته می‌توان نتیجه گرفت که بیداری مردم منطقه و شکست‌های پی در پی امریکایی‌ها در غرب آسیا، دریوزگی و جنون برخی کشورهای وابسته، رویکرد مقاومت منطقه و اقتدار بلامنازع ایران و همچنین ضعف شدید رژیم صهیونیستی مرهون خون شهدا و ایستادگی و مقاومت ملت ایران و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نباید تصور کرد که حل مشکلاتی که جوامع اسلامی امروز با آن روبه رو هستند و نتیجه اقدامات مستقیم و غیرمستقیم دشمنان اسلامی است که با تکیه و تعامل با همان دشمنان بدست نمی‌آید و تمام این خط‌کشی‌های داخلی مانع از کینه دشمن به فرزندان اسلام انقلابی این مرز و بوم نخواهد بود. وی ادامه داد: اگر جمود استکباری بتواند بر هیچ گروهی در درون نظام اسلامی رحم نخواهد کرد لذا توجه جدی همه قوا و دولتمردان به چند نکته ضروری‌ست.


نماینده کنگاور تصریح کرد: اگرچه امروز در جنگ نظامی نیستیم اما باید باور کنیم که دشمن در جبهه سیاسی و اقتصادی، امنیتی و فرهنگی با تمام توان و داشته‌های خود در حال نبرد است که کوچکترین خوش‌خیالی و بی‌توجهی موجب خسارت‌های جبران ناپذیری خواهد شد.
رییس کمیته سیاست خارجی مجلس بیان داشت: نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور با ارجاع اشکالات به گردن دیگران و استفاده از روش‌های امتحان شده در دولت‌های قبلی میسر نیست بلکه توجه و عمل دقیق به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی و اعتماد به استعدادهای داخلی و توان ملت ایران و همچنین مبارزه بی‌امان بدون کوچکترین ملاحظه با مفاسد اقتصادی از هر گروه و تباری بدست می‌آید. وی در ادامه افزود: به نظر می‌رسد مجلس به طور عام و کمیسیون اقتصادی به طور خاص به عنوان کمیسیون‌های تخصصی مجلس و جایگاه نظارتی باید مطالبه‌گری کنند و اگر دولت در موردی نیاز به کمک مجلس برای اجرایی کردن اهداف دارد در اسرع وقت اقدام و نتیجه آن را به صورت شفاف به سمع مردم برساند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در حوزه فرهنگ نیز باید با آمادگی کامل و شناخت از شگردها و تاکتیک‌های دشمن با تکیه بر فرهنگ انسان‌ساز اسلام ناب تمام فعالیت‌های حوزه‌های فرهنگی و متولیان کارهای فرهنگی در کشور مسیر درستی را انتخاب کنند. احمدی تصریح کرد: همچنین با همت قوی نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کرده و کمیسیون فرهنگی مجلس از جایگاه نظارتی خود مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با موضوعات فرهنگی را از بخش‌های مختلف مطالبه کرده و ضمن کمک به آنها گزارش مبسوطی را با ذکر نکات منفی و مثبت در مجلس برای حل معضلات چاره اندیشی کنند. وی ادامه داد: در بحث هسته‌ای نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری از افراد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان حمایت شده اما باید مراقب نیرنگ و خدعه دشمنان بود و نباید اجازه داد تحت تهدید مذاکرات ادامه پیدا کند. نماینده کنگاور بیان داشت: در بحث یمن حاکمان سعودی از کمترین هوش سیاسی برخوردار هستند و با بکارگیری سلاح‌های اهدایی اسرائیل و امریکایی به کشتار مردم مظلوم مشغول‌اند اما بدانند مردم یمن به زودی موفق خواهند بود و آنان رسوای دنیا و عقبی خواهند شد. 


احمدی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود از مسئولان درخواست رسیدگی و حل آنها را کرد. 


انتهای پیام/ 
 





۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن