تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818781097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناسبات تجاری و بانکی ایران و ایرلند با لغوکامل تحریم ها رشد پیدا می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: مناسبات تجاری و بانکی ایران و ایرلند با لغوکامل تحریم ها رشد پیدا می کند تهران- ایرنا- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لغو کامل تحریم ها علیه ایران می تواند به روند رو به رشد مناسبات تجاری و بانکی میان جمهوری اسلامی ایران و ایرلند بیانجامد.


به گزارش ایرنا از خانه ملت، ارسلان فتحی پور روز دوشنبه در دیدارلیم تومی رییس گروه دوستی پارلمانی ایرلند اظهارداشت: توسعه و گسترش ارتباطات درعرصه های مختلف میان دو کشور حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: سابقه تاریخی روابط خوب دو کشور بسترهای مناسبی برای افزایش مراودات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بویژه روابط پارلمانی فیمابین فراهم کرده است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب اقتصادی، کشاورزی و پزشکی در دو کشور تاکید کرد: رشد اقتصادی خوب ایرلند در سالهای اخیر و وجود بازاری مناسب و امن برای سرمایه گذاری های مشترک در ایران، می تواند به ارتقاء سطح مناسبات اقتصادی فیمابین منجر شود.
** بازار ایران بازاری امن برای سرمایه گذاری در منطقه
در ادامه این دیدار لیم تومی رییس گروه دوستی پارلمانی ایرلند و ایران بر گشودن فصل نوینی از مراودات سیاسی و اقتصادی میان ایران و ایرلند تاکید کرد.
وی اظهارداشت: تبادل هیات های سیاسی،پارلمانی و تجاری و فعال کردن بخش های خصوصی دو کشور می تواند به توسعه پایدار همکاری های اقتصادی فیمابین منجر گردد.
رییس کمیسیون دارایی،هزینه های عمومی و اصلاحات پارلمان ایرلند بازار ایران را بازاری امن برای سرمایه گذاری در منطقه خواند و افزود:دولت و پارلمان ایرلند بر رفع موانع بانکی و لغو تحریم ها علیه ایران تاکید ویژه ای دارند.
لیم تومی در پایان با ابراز امیدواری از روند مذاکرات 1+5 با ایران بر آمادگی تجار و بخش خصوصی ایرلند جهت سرمایه گذاری های مشترک در کشورمان تاکید کرد.
سیام**7261 /1449



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن