تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کری خوانی مدیران عامل مس رفسنجان و مس کرمان برای بازی سه شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کری خوانی مدیران عامل مس رفسنجان و مس کرمان برای بازی سه شنبه کرمان - ایرنا - مدیران عامل دو باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان در آستانه دیدار حساس برگشت پلی آف لیگ دسته یک فوتبال برای یکدیگر کری خواندند.


مدیرعامل باشگاه مس کرمان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پیش از اینکه تیم مس کرمان به تیم مس رفسنجان در مرحله پلی آف برخورد کند در دیدارهای لیگ دسته یک با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان برای یکدیگر کری می خواندیم، بی شک حالا که در چنین دیدار حساسی روبروی هم قرار گرفته ایم این کری خوانی بیشتر خواهد بود.
امیر سیف الدینی افزود: چون سال هاست با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان دوست هستم به طور طبیعی این کری خواندن ها دوستانه خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: ما کاری به کری خواندن نداریم و گردن ما از مو باریک تر است.
علی زینلی ادامه داد: اما به هر حال به گونه ای بازی خواهیم کرد تا بتوانیم پیروز میدان باشیم و این یک کری برای تیم مس کرمان خواهد بود.

**در خانه شرایط بهتری داریم
مدیرعامل باشگاه مس کرمان ادامه داد: پس از اینکه تیم ما بازی خوبی را در مرحله رفت پلی آف انجام داد، بازیکنان در یک هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.
وی گفت: جز یک بازیکن ما که محروم است سایر بازیکنان سرحال و آماده برگزاری یک دیدار زیبا و تماشاگرپسند برای نزدیک شدن به لیگ برتر هستند.
سیف الدینی خاطرنشان کرد: در دیدار رفت در رفسنجان زمین بازی نامساعد و همچنین شرایط در ورزشگاه نامناسب بود و بازیکنان ما آنطور که انتظار می رفت ظاهر نشدند.
وی گفت: فردا سه شنبه با توجه به اینکه در زمین خود بازی داریم و در دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک از شش بازی برگزار شده در این زمین پنج دیدار را برده و یک مساوی کسب کرده ایم، امیدواریم باز هم بتوانیم پیروز میدان باشیم.
وی افزود: تمام بازی ها در این رقابت ها برای ما سخت بوده و دیدار آسان نداشته ایم و دلیل آن نیز پیروزی با اختلاف یک گل در بیشتر بازی ها بوده است.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان اظهار کرد: در بازی فردا باید ابتدا تیم ما همه تلاش خود را انجام دهد که گل نخورد و بعد از آن از موقعیت ها و فرصت های ایجاد شده برای کسب پیروزی استفاده کند.
وی گفت: اگر تیم مس کرمان در دیدار مقابل تیم مس رفسنجان نتواند پیروز شود از اینکه مجموعه مس که مدیریت آن را بر عهده داشتیم نتوانسته نتیجه بگیرد ناراحت می شوم اما باز هم از اینکه یک تیم از مجموعه مس به مرحله بعد صعود کرده است، خوشحال خواهم شد.

**بازیکنان مس رفسنجان در کرمان بهتر بازی خواهند کرد
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: اوضاع و احوال تیم بد نیست؛ بازیکنان پس از دیدار رفت تمرینات خوبی داشته اند و امروز نیز یک جلسه توجیهی برای آنها برگزار کردیم.
زینلی افزود: بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان از نظر روحی و روانی آماده هستند و هم قسم شده اند که در کرمان ابتدا بازی خوبی را انجام دهند و در مرحله بعد از موقعیت ها برای گلزنی استفاده کنند.
وی گفت: از اینکه بازی رفت با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت ما ضرر نکردیم اگرچه امتیاز بازی را از دست دادیم اما شرایط زمین چمن رفسنجان مناسب نبود و مشکلاتی را نیز برای ما بوجود آورد.
وی افزود: بازیکنان ما تاکتیک پذیر و تکنیکی هستند و با توجه به مناسب بودن زمین چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان، بی شک بازیکنان ما نیز بهتر می توانند در این زمین کار کنند.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: مس کرمان تیم بسیار خوبی است سابقه بازی در آسیا، لیگ برتر و همچنین سرمربی و کادر فنی توانمندی دارد اما بازیکنان ما با تمام انگیزه به کرمان می روند.
وی گفت: برای بازی فردا پنج بازیکن خود را در اختیار نداریم که دو نفر از آنها محروم و سه نفر مصدوم هستند.
زینلی خاطرنشان کرد: در این دیدار هر تیمی که پیروز شود به هر حال یک تیم از خانواده مس به مرحله بعد صعود کرده است و از این بابت خوشحال هستیم.
وی افزود: فردا تمام نگاه مردم ایران به این بازی خواهد بود و امیدواریم دو تیم زیبا بازی کنند تا مردم لذت ببرند و هر تیمی که بهتر بازی کرد به مرحله بعد راه یابد.
دیدار دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان فردا سه شنبه ساعت 18 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد که برنده این دیدار باید در مرحله بعد به مصاف تیم چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر برود.
محمدرضا اکبریان با کمک مهدی عالیقدر و هادی طوسی این دیدار را قضاوت خواهد کرد و جواد محمدی و حاتم بک پور داور چهارم و ناظر داوری این دیدار خواهند بود.
7443/3028



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن