تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820497930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری بازیکن راه آهن با مرفاوی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
درگیری بازیکن راه آهن با مرفاوی




بازیکن تیم راه آهن با سرمربی پیکان درگیر شد.





خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم های فوتبال پیکان و راه آهن از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد و که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

*در دقیقه 51 ابتدا سعید دقیقی مهاجم پیکان توپ را به تیرک افقی زد و بلافاصله در برگشت حسین کریمی دیگر بازیکن پیکان توپ را تیرک عمودی دروازه زد که این موضوع ناراحتی شدید صمد مرفاوی و ساکت الهامی را به همراه داشت.

*بعد از اینکه مارتین موتونبا گل راه‌آهنی‌ها را زد پیراهن خود را درآورد که بلافاصله داور با کارت زرد او را جریمه کرد.

*پس از گل راه‌آهنی‌ها صمد مرفاوی و ساکت الهامی به شدت معترض بودند که موتونبا در موقعیت آسفاید گل راه آهن را به ثمر رسانده است.

*پس از آنکه پیکانی‌ها گل اول را به ثمر رساندند مهدی رحمتی از دروازه خود خارج شد و تقریبا طول زمین را دوید تا حسین کریمی زننده گل را در آغوش بگیرد.

*پس از آنکه گل اول پیکانی‌ها توسط جمشیدیان به ثمر رسید نیمکت‌نشینان تیم راه آهن و به ویژه فرهاد کاظمی به شدت به تصمیم جهانبازی داور بازی معترض بوده و فریاد می‌زدند. آنها معتقد بودند گلزن پیکان پیش از زدن ضربه نهایی روی منزیچ دروازه‌بان راه آهن مرتکب خطا شده است.

*رامین رضائیان و بهادر عبدی بعد از گل راه‌آهن به سمت نیمکت پیکان رفتند که این موضوع اعتراض مرفاوی و اعضای کادر فنی‌اش را در پی داشت. در ادامه مرفاوی و رضائیان درگیر شدند و فرهاد کاظمی هم از راه رسید اما ساکت الهامی دستیار مرفاوی کاظمی را دور کرد.







تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن