تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بزرگترین پروژه های تاریخ ساری در سالجاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آغاز بزرگترین پروژه های تاریخ ساری در سالجاری استان‌ها > مازندران - مهندس عباس رشیدی معاون فنی عمرانی شهرداری ساری ضمن بازدید از محل اجرای دوپروژه عظیم بازگشایی خیابان امامزاده عباس و شهرک نارنجستان گفت: همزمان با این دوپروژه ، پروژه های عظیم دیگری را آغاز می کنیم که شهربازی نیز از آن جمله است.

  به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  مهندس رشيدي طي مصاحبه اي با بيان اين مطلب كه عظيم ترين پروژه هاي شهرداري مركز مازندران در سال جاري اجرايي خواهند شد گفت: فاز دوم بوستان ملل ،فازهاي دوم و سوم ميدان ابن شهرآشوب ، عمليات پس از حصاركشي پارك جنگلي كوهستاني سكوتپه پروژه هايي هستند كه در تاريخ ساري و حتي استان مازندران بي سابقه هستند . وي با اشاره به اظهارات دكتر حناچي معاون وزير راه و شهرسازي كه بر ركوردشكني شهرداري ساري در اجراي پروژه هاي عظيم شهري تاكيد داشت افزود: نبايد از كنار اين سخنان به راحتي گذشت بلكه اذعان به ركورد شكني شهرداري ساري مفاهيم بيشماري دارد كه مديريت زمان و هزينه از آن جمله است به ويژه انكه به تعبير دكتر حناچي ركوردشكني شهرداري ساري در احداث پروژه ها نشان از حاكميت مديريت جهادي در شهرداري ساري دارد. رشيدي در ادامه به نقش و سهم شوراي اسلامي شهر ساري در موفقيت هاي شهرداري پرداخت و تاكيد كرد كرد : ناگفته پيداست شهرداري بدون حمايت و پشتيباني شوراي شهر هرگز قادر به كسب اين همه موفقيت نبود بنابراين فرصت را غنيمت دانسته و صميمانه از اين حمايتهاي بي دريغ تقدير و تشكر مي كنم . معاون فني عمراني شهرداري ساري در پايان ياداور شد: درباره پروژه عظيم زباله سوز هم مجدداً تاكيد ميكنم طبق زمان بندي انجام شده از سوي مهندس عبوري به حول و قوه الهي سال 95 براي هميشه از هزينه هاي سنگيني كه شهرداري و شهروندان بابت دفن زباله ها پرداخت مي كردند فارغ خواهيم شد.  



یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 16:10:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن