تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803031894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت سرمایه گذاری از شروط اصلی رونق تولید ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک کارشناس اقتصادی با حمایت از کمپین آری به تولید ملی؛ امنیت سرمایه گذاری از شروط اصلی رونق تولید ملی است تهران - ایرنا - یک کارشناس مسایل اقتصادی ضمن حمایت از کمپین آری به تولید ملی، گفت: تا زمانی که امنیت سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی برای سرمایه گذاران فراهم نشود، مشکل تولید ملی رفع نخواهد شد.


حمید میرمعینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، با بیان اینکه فعالیت کمپین آری به تولید ملی به طور حتم باید استمرار پیدا کند، هدفمند بودن و راهکار دادن را از شروط موفقیت این کمپین دانست و اظهار داشت: کمپین آری به تولید ملی باید مجالی برای بیان تمام نظرات فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه دست دولت به طور کامل برای انجام اقدامات اساسی باز نیست، افزود: کمپین آری به تولید ملی باید شرایط فرهنگی و اجتماعی را برای رونق و اقبال مردم به سوی تولید ملی فراهم کند.
این کارشناس بازار سرمایه، ضمن تاکید بر ایجاد امنیت سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی به منظور رفع مشکل سرمایه گذاری و تولید در کشور، بیان کرد: تامین امنیت در حوزه های مختلف از شروط اصلی کسانی است که می خواهند تکنولوژی وارد کشور کنند و یا منابع مالی، منابع انسانی و تخصص خود برای رونق تولید ملی سرمایه گذاری کنند.
وی ماهیت راه اندازی کمپین هایی همچون آری به تولید ملی را برای کشور مفید ارزیابی کرد و گفت: در بیانیه هایی که توسط این کمپین ها صادر می شود باید راهکارها نیز بیان و علاوه بر آن کنترل و نظارتی از سوی این کمپین به منظور بررسی نتایج راهکارها وجود داشته باشد.
میرمعینی با انتقاد از اینکه در حال حاضر یک راهبرد فعال اقتصادی در دولت دیده نمی شود، اظهار داشت: دولت بایستی بیش از پیش به نخبگان و خبرگان اقتصادی توجه کند.
این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه همه مسایل ما ارتباطی با رفع تحریم ها ندارد، تصریح کرد: ما استعدادهای بالقوه ای داریم اما متاسفانه تحریم ها آنقدر در ذهن فعالان اقتصادی تاثیر گذاشته که کسی فکر نمی کند بدون برداشتن تحریم ها بتوان گامی برداشت.
وی ضمن تاکید بر یک برنامه ریزی از سوی دولت به منظور استفاده از امکانات فعلی کشور، ادامه داد: همه کشورهای جهان اعم از در حال توسعه و توسعه یافته رونق اقتصادی همراه با تورم را بر وضعیت رکود ترجیح می دهند.
این کارشناس اقتصادی در بخش دیگری با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در تولید ملی موفق باشیم دولت باید خط شکن باشد، گفت: حیف است ایران به سمت بحران اقتصادی برود چرا که نمی توانیم دست روی دست بگذاریم که تحریم ها برداشته شود.
میرمعینی با تاکید براینکه، مشکل اصلی بنگاه های اقتصادی کشور تنها نقدینگی است، اظهار داشت: این بنگاه ها که عمدتا زیر بار تسهیلات بانک ها رفته و در فروش مشکل پیدا کرده اند، به سمت ورشکستگی سوق پیدا کرده اند.
این کارشناس بازار سرمایه، سرمایه را نخستین عامل رونق در تولید دانست و خاطرنشان کرد: بازار سرمایه در اقتصاد جامعه ما از ظرفیت فوق العاده ای به منظور رفع مشکلات نقدینگی بنگاه ها برخوردار است.
اقتصام(2)1836**1558



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن