تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1400 کشته و 6000 مجروح در تجاوز سعودي ها به يمن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۴۲ب.ظ)
1400 کشته و 6000 مجروح در تجاوز سعودي ها به يمن موج - سازمان ملل از کشته شدن 1400 نفر و مجروح شدن 6000 نفر در حملات هوايي عربستان به يمن خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سازمان ملل اعلام کرد که در تهاجم عربستان سعودي به يمن طي 6 هفته تجاوز دستکم يکهزار و 400 نفر کشته و بيش از 6 هزار نفر مجروح شدند.
بر اساس اين گزارش، يوهانس ون درکلا، مسئول هماهنگي کمک هاي انساندوستانه سازمان ملل در يمن روز پنجشنبه اعلام کرد که در ادامه حملات هوايي عربستان به آن کشور تاکنون يک هزار و 400 نفر که بيشتر آنها غيرنظاميان بوده اند جان خود را از دست داده و بيش از 6 هزار نفر نيز مجروح شده اند.
تعداد زيادي از ساکنان غيرنظامي شهر عدن در حال فرار براي يافتن اماکن امن و دسترسي به آب آشاميدني وغذا، هدف حملات جنگنده هاي سعودي قرار گرفته و جان خود را از دست داده اند.
در حالي که جنگنده هاي عربستان بارها کاروان هاي امدادگران و کاميون هاي حامل مواد غذايي و دارويي در يمن را بمباران کرده و از فرود هواپيماهاي حامل کمکهاي انسان دوستانه براي مردم يمن در فرودگاه هاي اين کشور جلوگيري کرده اند، مقام هاي سعودي مدعي اند هدف اصلي از برقراري اين آتش بس، فراهم کردن امکانات کمک رساني به آسيب ديدگان يمني خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن