تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803073387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسفالت و بهسازي ۵ هزار کيلومتر راه روستايي در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۱۷ق.ظ)
آسفالت و بهسازي ۵ هزار کيلومتر راه روستايي در کشور موج - معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي گفت: امسال پنج هزار کيلومتر راه روستايي در کشور بهسازي و آسفالت مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، ميرحسين ميرشفيع، معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي، در جلسه بررسي مسائل و مشکلات راه هاي روستايي شهرستان خوي اظهار کرد: با بهسازي و آسفالت اين راه ها، طول راه هاي روستايي آسفالت شده کشور به ۱۱۰ هزار کيلومتر افزايش يافته و ميزان برخورداري روستائيان از راه روستايي آسفالت نيز از ۹۱درصد به ۹۳ درصد مي رسد.
وي مشارکت دهياران و مردم در اجراي طرحهاي راهسازي روستايي را ظرفيت بسيار خوبي در کشور دانست و گفت: با مشارکت مردم و دهياران سال گذشته بيش از يک هزار و ۷۰۰ کيلومتر راه روستايي در کشور بهسازي و آسفالت شده است.
وي اضافه کرد: در سال جاري نيز اين طرح با هماهنگي سازمان دهياري کشور، مشارکت مردم در بخش روکش آسفالت راه هاي روستايي اجرا مي شود.
ميرشفيع اجراي طرحهاي بهسازي راه هاي روستايي در قالب محروميت زدايي را از برنامه هاي اولويت دار وزارت راه و شهرسازي در ارتقاي شاخص هاي راه ذکر کرد و گفت: براي رسيدن به اين هدف، ساماندهي راه هاي روستايي بالاي ۵۰ خانوار استان آذربايجان غربي در اولويت برنامه هاي راهسازي اين وزارتخانه قرار دارد.
معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي در اين سفر به همراه علي رضايي رئيس گروه مطالعات فني وزارت راه وشهرسازي، خليل محبت خواه مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان غربي، مويد حسيني صدر نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار خوي از راه هاي روستايي بزنده، پيرکندي، بيله وار، مهلزان، زارعان، پل روستايي و سه راهي ايواوغلي و بيانلو - قطور - زري - سرمه - راويان اين شهرستان بازديد کرد.
مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان غربي هم در اين بازديد گفت: در استان ۲۹۰ کيلومتر بزرگراه، ۷۷۳ کيلومتر راه اصلي، دو هزار و ۵۰۸ کيلومتر راه فرعي و هفت هزار و ۸۳۴ کيلومتر راه روستايي وجود دارد.
خليل محبت خواه از بهسازي، آسفالت و روکش بيش از ۸۰۰ کيلومتر از راه هاي روستايي آذربايجان غربي خبر داد و گفت: امسال ۴۰۰ کيلومتر راه روستايي در استان بهسازي و آسفالت و ۴۰۰ کيلومتر ديگر نيز روکش آسفالت مي شود.
وي همچنين با اشاره به اهميت آسفالت براي روستاهاي زير ۵۰ خانوار افزود: در صورتي که شوراي اين روستاها و اهالي موفق شوند راه را به مرحله قبل از آسفالت برسانند، قير مورد نياز به صورت رايگان در اختيارشان قرار مي گيرد.
نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي هم در اين بازديد با اشاره به شاخص هاي پايين راه هاي روستايي خوي بر ضرورت تخصيص اعتبارات مناسب و تکميل راه هاي روستايي نيمه تمام اين شهرستان تاکيد کرد.
مويد حسيني صدر اظهار کرد: امسال ۶۰ کيلومتر راه روستايي در شهرستان خوي بهسازي و آسفالت مي شود.
حسين سيواني فرماندار خوي هم در اين بازديد از آغاز سه بانده کردن جاده خوي - قطور - رازي خبر داد و گفت : تا ۱۰ روز آينده عمليات اجرايي ۱۸ کيلومتر اين جاده از طرف رازي آغاز مي شود.
شهرستان خوي دومين شهرستان بزرگ استان آذربايجان غربي است که در ۱۳۰کيلومتري شمال مرکز اين استان قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن