تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین جشنواره اهدای کتاب، اهدای دانایی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زینب قربانی به پانا خبر داد؛ نخستین جشنواره اهدای کتاب، اهدای دانایی برگزار می شود خبرگزاری پانا: مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره از شنبه 19 اردیبهشت به مدت یک هفته در پایگاه های شهری و کتابخانه های عمومی در سراسر استان با همکاری چند دستگاه فرهنگی ،اجرایی برگزار می شود.
۱۳۹۴ جمعه ۱۸ ارديبهشت ساعت 10:13

خبرگزاری پانا+

زینب قربانی به خبرنگار پانا گفت: این جشنواره برای نخستین بار و با مشارکت چندین دستگاه اجرایی در استان برگزار خواهد شد.
قربانی،گفت: در این طرح کتبی که در ادارات و همچنین منازل مردم مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. قرار است  با اطلاع رسانی لازم  به کتابخانه‌های عمومی اهدا می شود تا این کتابها مورد استفاده‌ی عموم قرار بگیرند.
وی ضمن اشاره به اهداف این جشنواره افزود: گسترش مشارکت همگانی در حمایت از کتابخانه‌های عمومی استان، احساس تعلق خاطر و ارتباط خانواده‌ها بویژه نسل جوان با کتابخانه‌های عمومی، استفاده‌ی عموم مردم از کتاب‌های مفید و بلا استفاده موجود در منازل و ادارات، فرهنگ سازی سنت اهدای کتاب  از مهمترین اهداف جشنواره اهدای کتاب، ارتقایی دانایی در استان است.
قربانی با اشاره به برپایی پایگاه‌های اهدای کتاب در سراسر استان گفت: از عموم مردم هم استانی دعوت می‌شود با مراجعه به پایگاههای که به همین منظور برپا می‌شود مراجعه و کتب اهدای خود را تحویل کتابخانه‌های عمومی دهند.  
وی ضمن تقدیر از حمایت استاندار و مجموعه معاونین و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: پیشقدم شدن مسئولان در این امر، الگوی مناسبی برای عموم مردم است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن