تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه کشورهاي حوزه خليج فارس به امنيت جمعي منطقه بيانديشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۴۸ق.ظ)
اميرعبداللهيان: همه کشورهاي حوزه خليج فارس به امنيت جمعي منطقه بيانديشند موج - معاون وزير امور خارجه تأکيد کرد: ضروري است همه کشورهاي منطقه بويژه حوزه خليج فارس ، عراق ، سوريه و يمن به امنيت جمعي منطقه بيانديشند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين اميرعبداللهيان تأکيد کرد: تهران قوياً از عراق در مبارزه با تروريسم حمايت مي کند و کمک ما به همه مردم عراق از جمله کرد، سني و شيعه است.
وي با بيان اينکه ما امنيت عراق را کليد امنيت منطقه مي دانيم افزود: هر گونه چشم پوشي در قبال تحرکات تروريستي در يمن و سوريه آثار نامطلوب بر عراق و منطقه خواهد داشت.
اميرعبداللهيان تأکيد کرد: ضروري است همه کشورهاي منطقه بويژه حوزه خليج فارس، عراق، سوريه و يمن به امنيت جمعي منطقه بيانديشند.
معاون وزير امور خارجه گفت: تهران ناامني هر يک از کشورهاي منطقه را ناامني منطقه قلمداد مي کند و به نقش سازنده خود در تحقق صلح و امنيت پايدار فعالانه ادامه مي دهد و از مشورت و همکاري مؤثر با کشورهاي منطقه استقبال مي کند.
اميرعبداللهيان همچنين گفت: برنامه هسته اي صلح آميز و مذاکرات هسته اي کشورمان عليه هيچ طرفي در منطقه نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن