تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805625130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش نگاتیوهایی که تا به حال یک جا دیده نشدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
نمایش نگاتیوهایی که تا به حال یک جا دیده نشدند

سیف الله صمدیان


شناسهٔ خبر: 2570279 - چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
هنر > سینمای ایران

سیف الله صمدیان در آیین دیدار با دست اندرکاران فیلم های خود اعلام کرد ۳۵ سال برای نمایش فیلم هایش صبر کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر، آیین دیدار با دست اندرکاران فیلم‌های سیف‌الله صمدیان شب گذشته، پانزدهم اردیبهشت ماه در موزه سینما برگزار شد. در این مراسم سینماگران، هنرمندان و روزنامه‌نگاران بسیاری حضور داشتند و طبق روال این مراسم، به امضا پوستر فیلم پرداختند.این پوستر امضای هنرمندانی نظیر فاطمه معتمدآریا، هوشنگ گلمکانی، کامبیز درم‌ بخش، سید محمد بهشتی، پژمان بازغی، امید روحانی، مهدی پاکدل، جعفر پناهی، غزل شاکری، مستانه مهاجر، محمدرضا دلپاک، شیما غفاری، پریوش نظریه، امیرحسین علم‌الهدی، محمد آفریده، امیر عابدی، مهدی نادری، عطاالله امیدوار، پیروز کلانتری، پناه برخدا رضایی و…. را در خود جای داد.
سیف الله صمدیان
کامبیز درم ‌بخش در ابتدای این مراسم گفت: چند سال پیش به صمدیان گفتم، حیف است که فیلم‌های خود را جایی نمایش نمی‌دهید وحتما باید فیلم‌های فوق‌العاده‌ات را دیگران ببینند. خیلی خوشحالم از این که امروز فیلم‌های سیف‌الله صمدیان اکران شده است.سیف الله صمدیان در ادامه بیان کرد: ۳۵ سال است صبر کرده‌ام و این اولین نمایش بخشی از فضولی چشم من از جهان اطرافم است. ۴۸ سال عکاسی کردم و هیچ ‌گاه نگاتیوهایم را یک‌ جا ندیده‌ام، اما امسال مجبور شدم فیلم‌هایم را ببینم و به آن سر و سامانی دهم.
سیف الله صمدیان
وی درباره شرایط به اکران رسیدن مجموعه فیلم‌هایش توضیح داد: طی ۱۲ سال گذشته در بخش فیلم جشن تصویر سال، فیلم‌هایی که امکان نمایش و رویکرد تجاری نداشتند، نمایش دادیم که حدود ۱۲۰۰ فیلم شامل فیلم‌های مستند، کوتاه، انیمیشن و ویدئوآرت می‌شد. وقتی گروه «هنر و تجربه» تشکیل شد، علیرغم ناملایمتی‌هایی که در کارهای دولتی دیده بودم، دل خوشی نداشتم که جلو بیایم ولی وقتی اسامی دوستانی را که در شورای این گروه بودند، دیدم و با سابقه‌ای که از حجت‌الله ایوبی سراغ داشتم کمی دلم خوش شد و با خود گفتم حالا که این اتفاق جدی گرفته می‌شود، بیایم و در کنار بزرگوارانی مثل هوشنگ گلمکانی به این مجموعه کمک کنم.وی ادامه داد: طبیعتا ما اعضای شورا، اوایل در این گروه چیزی از خودمان نشان ندادیم به جز فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری که در حقیقت برای این گروه آبروداری کرد. هفت‌ ماه از تشکیل این گروه گذشت و رفته رفته با سفارش دوستان قرار شد بخش اول فیلم‌هایم را به عنوان مجموعه اول به نمایش در بیاورم.
سیف الله صمدیان
صمدیان همچنین در خصوص فیلم خود بیان کرد: این مجموعه شامل ۵ فیلم است و شما تماشاگران با هر سلیقه‌ای ممکن است از یکی از این فیلم‌ها خوشتان بیاید. دو فیلم از این مجموعه «ایستگاه سفید» و «هنر کشتن» شبیه ویدئوآرت هستند. دو فیلم دیگر نیز برخوردهایی مستند گونه درباره بم و روز تکرار نشدنی بازی ایران - استرالیا هستند که در آنها سعی شده است تا خبردهی صرف صورت نگیرد. فیلم نیمه ‌بلند این مجموعه نیز درباره یک ورکشاپ سینمایی در مراکش است که توسط عباس کیارستمی و مارتین اسکورسیزی برای ۱۶ دانشجوی سینما از طبقات متوسط جامعه برگزار شده بود. در این فیلم یک اتفاق خاص می‌افتد که هیچ ‌گاه در عالم سیاست نمی‌ بینیم.
سیف الله صمدیان
صمدیان در ادامه مستانه مهاجر تدوین‌گر مجموعه، محمدرضا دلپاک طراح صدا و فرزند خود سهیل صمدیان را برای حضور ‌روی صحنه فراخواند. وی همچنین تولد مستانه مهاجر را به میهمانان یادآوری کرد و به او تبریک گفت.مهاجر با حضور روی صحنه در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به صمدیان گفت: کار با شما برایم تجربه‌ای عجیب و غریب بود چون از یک احوال‌ پرسی ساده شروع شد و به تدوین یک فیلم ختم شد.دلپاک در پایان درباره صمدیان بیان کرد: خوشحالم که این‌جا هستم و در خدمت این دوست بودم. از او خیلی آموختم و برای همه آرزوی شادمانی و روشنایی دارم. 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن