تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819600648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وکیل علی مطهری: به زودی قرار مجرمیت صادر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وکیل علی مطهری: به زودی قرار مجرمیت صادر می شود
وکیل علی مطهری با بیان اینکه پرونده در حال تکمیل و تحقیقات مقدماتی رو به پایان است، گفت: بزودی قرار مجرمیت برای مجرمان پرونده صادر می شود.
آفتاب : مصطفی ترک همدانی  آخرین وضعیت پرونده عاملان حمله به علی مطهری در شیراز را تشریح کرد و افزود: با بازپرس پرونده در شیراز صحبت کردم و گفتم با توجه به اینکه تعدادی متهم، تفهیم اتهام شدند و قرار کفالت یا وثیقه برای برخی صادره شده است، تکلیف چیست؟

وی در این باره افزود: بازپرس پرونده از رو به پایان بودن تحقیقات مقدماتی خبر داد و گفت که بزودی قرار مجرمیت برای افرادی که مجرم شناخته شده اند صادر می شود.

ترک همدانی تصریح کرد: این پرونده بعد از صدور قرار مجرمیت و صدور کیفرخواست از طرف دادسرا به دادگاه می رود.

وکیل علی مطهری در پاسخ به این سوال که این پرونده چند شاکی دارد، اظهار داشت: شکایت اصلی از سوی من به عنوان وکیل علی مطهری مطرح شده که بعد از شکایت ما دلایلی مبنی بر این پیدا شده که افرادی خودسر منتسب به یک نهاد خاص در این ماجرا دخالت داشته اند.

وی ادامه داد: از این رو فرماندهی سپاه با اعزام نماینده ، شکایت خود را در خصوص برخی خودسرها اعلام کرده و پرونده را دنبال می کند.

به گزارش ایرنا، علی مطهری در اسفند سال 93 که برای سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود مورد تهاجم عده ای قرار گرفت.

پرونده عاملان حمله به مطهری در شعبه 6 بازپرسی شیراز در حال رسیدگی است.




تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن