تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821152917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام: مديريت كشور در برخي بخش‌ها دچار مشكلات واقعي است


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام: مديريت كشور در برخي بخش‌ها دچار مشكلات واقعي است
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، تصريح كرد: «سالانه سه ميليون تن شكر وارد كشور مي‌شود اين در حالي است كه شكر توليدي با كيفيت مرغوب در انبارها مي‌ماند و اين نمونه‌اي از مشكلات مديريتي است».
آفتاب: رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه دانشگاه آزاد هميشه مزاحمان و حسوداني داشته است، گفت: «عده‌اي فقط براي كسب شهرت با دانشگاه آزاد مخالفت مي‌كنند».

به گزارش خبرنگار سياسي آفتاب، به نقل از فارس، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني امروز در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوشتر گفت: «عملكرد و موقعيت كنوني دانشگاه آزاد بهترين گواه به حق بودن اين دانشگاه است».

وي تصريح كرد: «تأسيس دانشگاه آزاد از ابتدا بدون دردسر نبود و زمزمه‌هايي مبني براينكه خصوصي كردن در دانشگاه يك ارتداد است، شنيده مي‌شد كه برهمين اساس از نظر امام راحل (ره) استفاده و بدان عمل كرديم».

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: «به بركت رضايت امام از تأسيس دانشگاه آزاد و كمك يك ميليون توماني ايشان خيلي‌ها حاضر شدند در اين راستا اقدام و ما را همراهي كنند».
هاشمي‌رفسنجاني با بيان اينكه دانشگاه آزاد افتخار مي‌كند كه از منابع غيردولتي يك بدنه قوي را پايه‌گذاري كرده است، تصريح كرد: «دانشگاه آزاد كار را بزرگتر از اين مي‌داند كه اقدامات آن را فقط به بنده و آقاي جاسبي منتسب كنيد».

وي گفت: «اگر دانشگاه آزاد اين همه توسعه پيدا نمي‌كرد قطعا دانشگاه پيام نور هم اين همه گسترش نمي‌يافت و ما رقابت ايجاد شده بين دانشگاه‌هاي پيام نور و آزاد را رقابتي مقدس مي‌دانيم و به آن افتخار مي‌كنيم».

هاشمي رفسنجاني تأكيد كرد: «بگذاريم كشور به دانشگاه تبديل شود و رفاه، عظمت و توسعه را از طريق تحصيل به دست آوريم».

اگر قرار است دنيا‌داري كنيم بايد حمايت مردم از انقلاب را افزايش دهيم
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني همچنين امروز در نشست با نخبگان و فعالان سياسي استان خوزستان در اهواز با بيان اينكه با تكيه به زور نمي‌توان قدرت برتر شد، افزود: «ايران هميشه برادر بزرگ منطقه بوده است البته نه با زور بلكه با شايستگي».

وي مردم را اداره‌كنندگان واقعي انقلاب توصيف كرد و اظهار داشت: «اگر قرار است دنيا‌داري كنيم بايد مردم را به انقلاب نزديكتر كنيم و حمايت آنها از انقلاب را افزايش دهيم».

رئيس مجلس خبرگان رهبري به مشكلات مديريتي در كشور و استان خوزستان اشاره كرد و افزود: «اگر از ظرفيت‌هاي آب و خاك استان خوزستان به نحو مطلوب استفاده شود، فقر و بيكاري در اين استان ريشه‌كن

” رقابت ايجاد شده بين دانشگاه‌هاي پيام نور و آزاد را رقابتي مقدس مي‌دانيم و به آن افتخار مي‌كنيم... “

مي‌شود».

هاشمي رفسنجاني با بيان اينكه مديريت در كشور در برخي بخش‌ها دچار مشكلات واقعي است، تصريح كرد: «سالانه سه ميليون تن شكر وارد كشور مي‌شود اين در حالي است كه شكر توليدي با كيفيت مرغوب در انبارها مي‌ماند و اين نمونه‌اي از مشكلات مديريتي است».

وي افزود: «براي ساخت كارخانه‌هاي نيشكر و صنايع جانبي ميليون‌ها دلار هزينه شده در حالي كه از آن‌ها به نحو بهينه استفاده نمي‌شود و لازم است با كارآمدي و استفاده مطلوب، مانع زيان‌هاي اقتصادي شد».

هاشمي رفسنجاني با تأكيد بر وجود ظرفيت‌ها و نعمت‌هاي خدادادي فراوان در استان خوزستان به ويژه در آب، اراضي حاصلخيز كشاورزي، تصريح كرد: «خوزستان با همين امكانات و صنايع مادر و نفت و گاز و بنادر بزرگ، آماده براي يك رفاه واقعي است و لازمه دستيابي و تحقق اين رفاه، استفاده از فرصت‌ها و ظرفيت‌هاست».

وي با تاكيد بر اهميت توجه و استفاده از نظرات نخبگان و فرهيختگان درحل مشكلات گفت: «نخبگان استان در سخنان خود انتقادات و نگراني‌هايي را مطرح كردند كه نكات هشداردهنده و درخور توجهي است».

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: «بزرگترين شاخص توسعه، حضور و مشاركت در فضاي مناسب اظهارنظر است و انتقادات نخبگان فرصتي براي يافتن راه‌حل مشكلات محسوب مي‌شود».
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن