تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802536804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس غیر ایرانی شرکت بزرگ داخلی کیست؟/آیا وهابیون به عرصه تولید شکر ایران هم وارد شده اند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
رئیس غیر ایرانی شرکت بزرگ داخلی کیست؟/آیا وهابیون به عرصه تولید شکر ایران هم وارد شده اند؟
رئیس غیر ایرانی شرکت بزرگ داخلی کیست؟/آیا وهابیون به عرصه تولید شکر ایران هم وارد شده اند؟ آخرین آگهی تغییرات مربوط به شرکت شکر صافولا بهشهر نشان می دهد یک فرد غیر ایرانی ریاست هیأت مدیره آن را برعهده دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، چندی پیش گزارشی به نقل از سایت ۵۹۸ با عنوان "درآمد میلیاردی وهابیون از بازار روغن ایران!" منتشر شد که در آن به نقل از وال‌استریت ژورنال آمده بود :«یک شرکت بزرگ سعودی به نام شرکت سعودی هلدینگ غذایی صافولا ۸۰% سهام شرکت صافولا بهشهر را خریداری کرده است دو کارخانه مواد غذایی زیر مجموعه صافولا بهشهر بیش از ۵۰ درصد از بازار روغن خوراکی ایران را در اختیار دارند. اين شركت در حال حاضر محصولات خود را با نام هاي تجاري « لادن، لادن طلايي، بهار، آفتاب، نسترن و ... » توليد و عرضه مي نمايد.»

پس از انتشار این گزارش، شرکت سهامی عام مارگارین با ارسال جوابیه ای به این خبر واکنش نشان داد. در جوابیه این شرکت آمده است:

"احتراما پیرو خبر منتشره در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در خصوص علامت و برند آفتاب که بعنوان محصول و زیر مجموعه شرکت صافولا بهشهر آمده، باستحضار می رساند نشر این مطلب خلاف واقع است.

علامت “آفتاب” و سایر علائم از قبیل آفتاب طلایی، خروس و خروس طلایی متعلق به شرکت مارگارین(سهامی عام) است وتمامی سهام متعلق به شرکت صافولا بهشهر در شرکت مارگارین در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ توسط شرکت صد در صد ایرانی توسعه صنایع بهشهر از شرکت صافولا بهشهر خریداری شد و از تاریخ مذکور شرکت عربستانی صافولا بهشهر دیگر هیچ گونه مشارکتی(حتی یک سهم) در شرکت مارگارین ندارد و مراتب فوق از طریق اداره ثبت شرکت ها و سازمان بورس و اوراق بهادار بطور رسمی اعلام گردیده است.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید این خبر فورا اطلاع رسانی شود و استقلال شرکت مارگارین و علائم آن به میزان خبر منتشره و در همان صفحه تذکر داده شود."

به گزارش جهان، این جوابیه تنها خروج شرکت صافولا بهشهر از شرکت مارگارین را نشان می دهد و تولید محصول با برند آفتاب را کاملا ایرانی عنوان می کند.

پیگیری خبرنگار جهان درباره صحت خروج شرکت صافولا بهشهر از صنعت تولید روغن در ایران نشان می دهد که این شرکت نه تنها از این صنعت خارج نشده بلکه نماینده آن در عرصه تولید شکر نیز مشغول به فعالیت است. بر اساس اطلاعات موجود در سایت روزنامه رسمی کشور که به تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۹۴ ثبت شده، مامون فالح سعید الداود به شماره گذرنامه ام-۴۲۶۲۷۰ به نمایندگی از شرکت صافولا بهشهر به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت شکر صافولا بهشهر انتخاب شده است.آخرین آگهی تغییرات شرکت صنعتی بهشهر سهامی عام به شماره ثبت ۳۴۷۹ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۲۱۸۰۳۴ در تاریخ ۲ بهمن ۹۳ نیز نشان می دهد که مامون الداود به شماره پاسپورت M۴۲۶۲۷۰ به نمایندگی از شرکت صافولا بهشهر به شناسه ملی ۱۰۱۰۲۵۵۰۶۶۲ به سمت رئیس هیات مدیره برگزیده شده است.








94/2/15 - 08:51 - 2015-5-5 08:51:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن