تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820551449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال ۱۲ هزار اثر از طلاب جوان به هفتمين جشنواره علامه حلي(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۳۴ب.ظ)
معاون پژوهش حوزه هاي علميه خبر داد: ارسال ۱۲ هزار اثر از طلاب جوان به هفتمين جشنواره علامه حلي(ره) موج - قم - معاون پژوهش حوزه هاي علميه گفت: هفتمين دوره جشنواره علامه حلي با حضور و مشارکت 12 هزار اثر باکيفيت از طلاب جوان برگزار مي‌گردد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم به نقل از مركز خبرحوزه، معاون پژوهش حوزه هاي علميه در ديدار با آيت الله علوي گرگاني گفت: از برنامه هاي اين معاونت، گزارش دهي سالانه خدمت مراجع عظام تقليد و بزرگان حوزه است تا مسير آينده را براي ما ترسيم کنند.
وي ادامه داد: اهتمام به منويات بزرگان و عمل به آن از مباحثي است که در دستور کار اين معاونت مي باشد.
حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي عماد گفت: حوزه داراي خروجي هاي مناسبي است که از آن براي پاسخگويي به نيازهاي کشور استفاده کرده و در اين راستا با معاونت هاي ديگر تعامل داريم.
اين کارشناس عرصه پژوهش، خاطرنشان ساخت: يکي از فعاليت هاي مهمي که در دستور کار قرار داريم، فرهنگ سازي و ترويج پژوهش، روحيه تحقيق و گسترش اخلاق علمي و پژوهشي است.
وي تصريح کرد: طلاب بايد پژوهش محور تربيت شده و براي تحقق آن، اساتيد نيز راهنماي آنان هستند.
حجت الاسلام والمسلمين عماد تأکيد کرد: اگر تحقيق به فرهنگ عمومي تبديل شود، دستاوردهاي خوبي خواهيم داشت.
معاون پژوهش حوزه هاي علميه بيان داشت: نحوه درست مطالعه، يادداشت برداري، نظم هندسي معين در ذهن، تشخيص منابع دسته اول و دسته دوم و ... از مباحثي است که به طلاب آموزش مي دهيم.
اين کارشناس عرصه پژوهش با اشاره به برگزاري جشنواره علامه حلي از سوي معاونت پژوهش حوزه هاي علميه،گفت: امسال هفتمين دوره اين جشنواره برگزار خواهد شد که تا به امروز حدود 12 هزار شرکت کننده، آثار با کيفيتي را به دبيرخانه ارسال کرده اند.
حجت الاسلام و المسلمين عماد ابراز داشت: همچنين قريب به 150 مؤسسه علمي پژوهشي در قم وجود دارد و برخي فعاليت هاي گسترده اي ملي و بين‌المللي دارند.
وي با بيان اين که حدود 122 نشريه علمي پژوهشي از حوزه در سراسر کشور منتشر مي شود، خاطرنشان ساخت: برگزاري نشست هاي علمي پژوهشي همراه با نقد آن به صورت هفتگي و ارتباطات و تعاملات مؤثر با سازمان ها و نهادها از ديگر برنامه هايي است که در دستور کار اين معاونت قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن