تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798517487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال 700 هزار اثر به جشنواره مشکات سوم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۸ب.ظ)
در اختتاميه مشکات محيط زيست؛ ارسال 700 هزار اثر به جشنواره مشکات سوم موج- معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران گفت: امسال 360 اثر محيط زيستي به سومين جشنواره مشکات ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام ميثم امرودي در اختتاميه جشنواره مشکات در حوزه محيط‌زيست، بابيان اين که در تهران شاهد حادثه‌هاي طبيعي هستيم، گفت: هر شهروند تهراني بايد با آموزشي‌هايي که درخصوص يادگيري اين حوادث فرامي‌گيرد بتواند براي حل آن چاره‌جويي کند.
امرودي ادامه داد: با به وجود آمدن يک حادثه اگر همه دست‌به‌دست هم دهند مي‌توانند آن را ساماندهي کنند و در جهت رفع آن تلاش کنند.
معاون شهردار تهران بابيان اينکه نبايد به حقوق ديگران تجاوز کنيم افزود: در دنيا رفتارهاي انساني ما را مورد قضاوت قرار مي‌دهند.
مديرکل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران نيز در اختتاميه جشنواره مشکات بابيان اينکه اين جشنواره يک جريان تدريجي و آموزشي براي بهبود وضعيت زندگي و رفع مشکلات تهران است، گفت: 700 هزار نفر در اين جشنواره شرکت کردند. 20 سازمان شهرداري و 124 ناحيه و 374 محله شهر تهران در اين جشنواره حضور جدي داشتند.
ابوالفضل رفيع بابيان اين که جشنواره مشکات از برگزاري در سطح محله‌اي به سطح شهري رسيده است، خاطرنشان کرد: در جشنواره مشکات در محور محيط‌زيست به رفع مشکلات شهروندان اقدام کرديم زيرا شهروندان محور هستند و بر اساس فکر و انديشه شهروندان بايد چاره‌انديشي کنيم.
وي ادامه داد: حضور و مشارکت شهروندان مهم است و شوراي شهر هم بايد زمينه مناسب براي مشارکت شهروندان را فراهم سازد.
رييس ستاد محيط‌زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران هم بابيان اينکه بر اساس آمار از 580 هزار اثر ارسالي به جشنواره مشکات 50 درصد اين آثار مربوط به محيط‌زيست شهر تهران بود، ادامه داد: از نظر شهروندان محيط‌زيست اولويت اول و مهم‌ترين مشکل شهروندان تهراني است که به آب‌وهوا، ترافيک، فضاي سبز و منابع طبيعي که در معرض تخريب هستند مي‌توان اشاره کرد.
وي بابيان اين که ما با محيط‌زيست شهرمان رفتار مناسبي نداشته‌ايم، گفت: اين موضوع يک چالش و معضل جهاني است. در 20 سال گذشته در خصوص آب‌وهوا و آلودگي‌ها دستورالعملي بيان شد تا اين مسائل را کاهش دهيم اما باگذشت 20 سال هنوز شاهد افزايش اين معضلات در شهر تهران هستيم.
شاعري بابيان اين که مردم تنها از دولت خواستار کاهش اين معضلات هستند، اشاره کرد: اقدامات زيست‌محيطي بايد از سوي دولت و مردم رعايت شود. از سال 1346 قرار شد در شهر تهران هيچ صنعتي مستقر نباشد اما هنوز شاهد فعاليت اين صنايع در پايتخت هستيم.
رئيس ستاد محيط‌زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران يادآور شد: در شهر تهران 320 ليتر آب و در کشورهاي اروپايي 150 ليتر آب مصرف مي‌شود. اين در حالي است که بارندگي‌ها در اروپا 3 برابر ايران است. همچنين 100 ميليون ليتر مصرف سوخت در شهر تهران است و شاهد 7 هزار تن زباله، 50 هزار تن نخاله ساختماني و 700 ميليون مکعب فاضلاب آلوده هستيم. پس بايد در کشور اساس توسعه و تحول را بر مبناي اقتصاد و نگرش مادي و کمي است که بايد اين موضوع تغيير پيدا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن