تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804804148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغييرات صورت گرفته در عربستان نشانه متلاشي شدن آل‌سعود است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۴۱ب.ظ)
امام جمعه خرم آباد: تغييرات صورت گرفته در عربستان نشانه متلاشي شدن آل‌سعود است موج - امام جمعه خرم‌آباد گفت: تغييرات صورت گرفته در عربستان نشانه متلاشي شدن آل‌سعود است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌‌الاسلام سيد احمد ميرعمادي در خطبه‌هاي نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلاي الغدير اين شهر برگزار شد، گفت: مسئولان مبارزه با مفسدين اقتصادي را با تاسي به حضرت علي (ع) عملي کنند.
وي افزود: بنابر تاکيد رهبر معظم انقلاب وظيفه مسئولين مبارزه با مفسدين است از اين رو تنها نبايد از مبارزه با فساد حرف بزنند بلکه اين برخورد بايد عملي شود.
ميرعمادي همچنين ضمن تبريک ميلاد اميرالمومنين حضرت علي (ع) اين حضرت را مظهر جميع اسماء و صفات الهي دانست و تصريح کرد: امام علي (ع) مظهر علم، حکمت، قدرت، عدالت و سخاوت خدا است و در واقع همه صفات خداوند در ايشان تجلي يافته است.
وي ادامه داد: مهم‌ترين سيره امام علي(ع) اجراي عدالت و رسيدگي به محرومين و فقرا بوده است و در واقع هر وقت نام علي(ع) برده مي‌شود عدالت علي(ع) در ذهن انسان متبادر مي‌شود.
امام جمعه خرم‌آباد تمسک به سيره امام علي (ع) را تنها راه نجات و سعادت بشر دانست و گفت: در زندگي اجتماعي بايد مبارزه با ظلم، فساد و تبعيض را به مانند امام علي (ع) پياده کنيم.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: تغييرات صورت گرفته در عربستان نشانه متلاشي شدن آل‌سعود است.
ميرعمادي با اشاره به اينکه آل‌سعود در لبه پرتگاه سقوط قرار گرفته است گفت: جنگ قدرت در آل‌سعود به وجود آمده است و در واقع تغييرات صورت گرفته در اين کشور نشانه متلاشي شدن آل‌سعود است.
وي با بيان اينکه آل‌سعود با رفتارهاي وحشيانه و متحجرانه خود بويي از تمدن و فرهنگ اسلامي نبرده است و تنها نامي از اسلام را با خود به يدک مي‌کشند افزود: پادشاه عربستان با زن اجنبي دست مي‌دهد و مشروب مي‌خورد و بعد دور خانه کعبه طواف مي‌کند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اينکه درآمدهاي نفتي آل‌سعود را به بدمستي و جنون مبتلا کرده است گفت: جنايت‌هاي ديوانه‌وار آل‌سعود در يمن زمينه را براي نابودي آنها فراهم کرده و آنها را در لبه پرتگاه قرار داده است.
ميرعمادي جلوگيري آل‌سعود از فرود آمدن هواپيماي ايراني حامل کمک‌هاي انسانه‌دوستان در يمن را از جمله جنايت‌هاي آل‌سعود دانست و تصريح کرد: آل‌سعود دچار جنون شده‌اند و به همين دليل دست به جنايت مي‌زنند.
وي افزود: متاسفانه آل‌سعود خانداني است که يک کشور را به نام خود ثبت کرده است.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه ضمن گرامي‌داشت روز جهاني کارگر گفت: يکي از مطالبات مردم لرستان اشتغال به کار جوانان تحصيل‌کرده و کساني است که مقاطع مختلف دانشگاهي را گذرانده‌اند اما بيکارند؛ از اين رو رفع اين معضل يک مطالبه عمومي است.
ميرعمادي با تاکيد بر اينکه براي رفع معضل بيکاري جوانان تحصيل‌کرده بايد تعاوني‌ها و سرمايه‌گذاري در استان تقويت شوند اضافه کرد: بايد ضمن احياء صنايع تعطيل استان زمينه براي حضور افرادي که به دنبال توليد هستند در استان فراهم شود.
وي از قشر کارگر به عنوان يک قشر مظلوم و زحمت‌کش ياد کرد و ادامه داد: در اين بين کارگران ساختماني از ديگر اقشار کارگري مظلوم‌تر هستند از اين رو از مسئولين استان انتظار داريم که زمينه حمايت از اين قشر را فراهم کنند.
ميرعمادي با بيان اينکه کارگران ساختماني برخلاف ديگر اقشار کارگري که در ساير بخش‌ها فعاليت مي‌کنند حتي نمي‌توانند از تسهيلات بانکي بهره‌مند شوند بيان کرد: انتظار داريم که جايگاه مناسبي براي کارگران ساختماني ايجاد شود تا در سرما و گرما به جاي معطل ماندن در خيابان‌ها در فضاهاي مناسب مستقر شوند.
وي با تاکيد بر اينکه بايد در جامعه کار و کارگر، توليد، کارآفريني و سرمايه‌گذاري به عنوان ارزش و عبادت تلقي شوند اضافه کرد: متأسفانه در لرستان فرهنگ کار کم‌رنگ است اما از سوي ديگر گرفتن تسهيلات در استان حاکم است يعني افراد وام را مي‌گيرند و مي‌روند و اين يک مصيبت است؛ از اين رو بايد در استان فرهنگ کار بر تسهيلات گرفتن حاکم شود.
امام جمعه خرم‌آباد در بخش ديگري از سخنان خود ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره شهيد مرتضي مطهري و تبريک روز معلم تبريک گفت جامعه مديون معلم است چرا که پيشرفت دانش، معنويت و اخلاق در جامعه مديون تلاش معلمان است.
ميرعمادي با بيان اينکه معلم دانش‌آموزان را به حرکت وامي‌دارد و استعدادهاي آنها را شکوفا مي‌کند تصريح کرد: رشد فکر و عقلانيت نيز از ديگر کارهايي است که به دست معلمان صورت مي‌گيرد.
وي ادامه داد: معلم موفق کسي است که بتواند اخلاق و رفتار دانش‌آموز را مانند شهيد مطهري که اسلام را خوب فهميد، خوب دفاع کرد و شاگردان خوبي را نيز تربيت کرد، بسازد.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: معلم بايد ‌شاگردپرور باشد به گونه‌اي که شاگرد خود را مديون معلم بداند.
ميرعمادي در ادامه با اشاره به در پيش‌رو بودن مراسم معنوي اعتکاف بيان کرد: اعتکاف يک عبادت برجسته و فرصتي براي خودسازي فردي و اجتماعي است.
وي اضافه کرد: اعتکاف فرصتي است تا انسان از زندگي دنيوي و تعلقات مادي رها شود و در مسجد به تفکر و خودسازي بپردازد.
امام جمعه خرم‌آباد با بيان اينکه اعتکاف با استقبال جوانان روبرو شده است گفت: اين استقبال فرصت مناسبي براي ايجاد نشاط و ارتباط‌ جوانان با انسان‌هاي صالح، تقويت انديشه‌هاي ديني و اصلاح اخلاق است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن