تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802791047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم اصفهان :شوراییان مورد بی‌مهری رئیس جمهور قرار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نماینده مردم اصفهان :شوراییان مورد بی‌مهری رئیس جمهور قرار گرفتند
نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها گفت: قرار بود روز سه شنبه هشتم اردیبهشت ماه با هماهنگی قبلی جمعی از شوراییان در سالن جلسات وزارت کشور مورد دلجویی روحانی قرار بگیرند ولی برای سال دوم یک باره دیگر مورد بی‌مهری و بی‌توجهی رئیس جمهور قرار گرفتند.
به گزارش نامه نیوز ، عباس محمد صالحی در شانزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود گفت: در احادیث آیات و روایات و همچنین اصول صریح قانون اساسی به مساله مشورت و شورا اشاره شده است.


وی گفت: امروز 117 هزار نفر عضو جامعه شورایی در کشور داریم که این ظرفیت بالقوه بعضا مورد بی‌مهری مسئولین و نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.


نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها افزود: اگر پتانسیل عظیم شورایی در مسیر واقعی و جایگاه قانونی خویش قرار گیرد چه بسا تحولات بزرگ در خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی ایجاد خواهد شد.


این عضو شورای عالی استان‌ها به لزوم شوراباوری و شورایاوری اشاره کرد و افزود: شوراها بایستی زبان گویای مردم باشند و بتوانند مشکلات محله‌ای، منطقه‌ای و کشوری را به گوش مردم و مسئولین برسانند و در جهت رفع مشکلات و معضلات اجتماعی،‌ فرهنگی، امنیتی، ملی و مذهبی از تلاش وافر و کوشش دو چندان دریغ نورزند.


وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: شوراییان سراسر کشور همچون شما با رای مستقیم مردم انتخاب شدند و عده‌ کثیری از آنان از خانواده معظم شهدا و بعضا ایثارگر و جانباز هستند که همگی مورد وثوق مردم بودند که توانستند به شورا راه پیدا کنند با توجه به این که دو سال است ریاست جمهوری دوره چهارم شوراها می‌گذرد دریغ از یک پیام یا سخنرانی یا برگزاری جلسه‌ای با اعضای شوراهای کشور.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به همراهی استکبار صهیونیسم و سران مرتجع عرب منطقه در موضوع تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: تا دیروز فشارهای بی‌امان غرب و ایادی جیره خوارش چون سران عیاش عربستان سعودی بر ملت‌های مسلمان را شاهد بودیم. امروز نیز نوبت به یمن رسیده است تا شاهد به خاک و خون کشیده شدن امت‌های اسلامی باشیم.


نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه نطق‌های نمایندگان از لایه‌های دولتی عبور نمی‌کند و تنها رسانه‌ای می‌شود گفت: بایستی نطق اعضا به نحو شایسته‌ای به گوش مسئولین برسد. مسئولین کشوری و استانی در ارائه خدمات به هموطنان یکی از ملاک‌ها ومعیارهای اصلی را جمعیت می‌دانند و این موضوع باعث شده تا مناطقی که دارای جمعیت کمتری هستند از خدمات کمتری برخوردار شوند و مهاجرت از روستا و شهرهای کمتر توسعه یافته به سمت شهرهای پرجمعیت اوج بگیرد؛ به طوری که طی پنج سال گذشته نرخ کاهش جمعیت روستایی سه برابر شده و به سرعت از جمعیت روستاها کاسته شده است.


محمد صالحی تصریح کرد: با این روند روزی خواهد رسید که در تامین مواد اولیه همچون محصولات کشاورزی با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود. در حال حاضر روستاییان زمین‌های کشاورزی خود را رها کرده‌اند و به سبب نداشتن اشتغال و درآمد کافی و رفاه اجتماعی املاک خود را رها کرده و به سوی شهرهای پرجمعیت که همچون سرابی مردم روستا را به سوی خود می‌کشد می‌روند.


وی تاکید کرد: چنانچه برای گستردگی این مهاجرت‌ها اقدامات جدی و کارآمدی انجام نشود روزی خواهد رسید که دیگر نه روستایی خواهیم داشت و نه کشاورز و دامداری.


منبع: ایسنا


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن