تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرستان هشترود: استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان هشترود:
استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات ممنوع است
فرماندار شهرستان هشترود گفت: استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات علیه یا به نفع کاندیداها در ادارات دولتی ممنوع بوده و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

خبرگزاری فارس: استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات ممنوع است



به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حسن مستفید صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود اظهار داشت: سند تدبیر و توسعه شهرستان می‌تواند در توسعه این شهرستان به سوی ترقی و اشتغال کمک کند.
وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان دو پروژه ملی، پایاب سد سهند با 10 هزار هکتار و تصفیه‌خانه فاضلاب مدرن هشترود در زمینی به مساحت سه  هکتار پس از تصویب در جلسه شورای استان در عرض دو سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
مستفید گفت: استفاده از اموال دولتی و تبلیغات علیه یا به نفع کاندیداها در ادارات دولتی ممنوع بوده و با افراد متخلف برخورد می‌شود.
وی افزود : همه باید مقید قانون باشیم و باید زمینه مساعد برای حضور مردم در انتخابات را فراهم کنیم همه کاندیداها برای ما محترم هستند و مهم رای مردم است. فرماندار هشترود گفت : از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در هشترود حمایت می‌شود و مسئولان باید در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تلاش کنند. نمی‌توان با ناز یک عده روشنفکرنما بازی کرد امام جمعه هشترود نیز کارمندان را در کنار توجه به بهداشت جسم به توجه به بهداشت روان هم توصیه کرد.
سید سعیدرشادی گفت: تعدد احزاب خوب است اما باید همه انها حول یک محور به نام اسلام و ولایت فقیه باشد اخیرا برخی از احزاب مانند یک دمل چرکین سعی در مقابله با ولایت فقیه دارند که ملت ایران آنها را قبول ندارند و باید حذف شوند.
وی گفت: برای برپائی این نظام چندین هزار شهید فدا شده و نمی‌توان با ناز یک عده روشنفکرنما بازی کرد.
رشادی حل و فصل مشکلات فکری و اقتصادی معلمان را شد و گفت: معلمان کارمندان عادی نیستند زیرا نسل آینده در دست آنهاست و مسئولان نباید از آنها غافل باشند.
در این جلسه طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی، طالب پرهیزکار به عنوان معاون فرماندار هشترود معرفی شدو از خدمات شمسعلی محمودیان تجلیل به عمل آمد.
طالب پرهیزکار متولد 1343 هشترود در خانواده‌ای مومن و مذهبی و برادر شهید محمد پرهیزکار است.
وی فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی و درجه طلبگی تا سطح لمعتین است و در سال 1364 به عنوان مربی پرورشی دانشرای تربیت معلم روستایی در شهرستان هشترود استخدام شد.
پرهیزکار در سال‌های 64 تا 66 نیز با همراه دانش‌آموزان خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به ویژه در عملیات‌های والفجر8 و کربلای8 حضور یافت و در بیستم فروردین ماه 1366 به درجه 30 درصد جانبازی نایل شد.
طالب پرهیزکار در طول 26 سال خدمت در سنگر تعلیم و تربیت، 15 سال به عنوان معاون پرورشی و رئیس منطقه در مناطق ناحیه 4 تبریز، هشترود و صوفیان در خدمت فرهنگیان و دانش‌آموزان بوده و در سال‌های اخیر نیز به عنوان دبیر دبیرستان‌های تبریز مشغول امر مقدس تدریس و تعلیم بود.
لازم به ذکر است که پرهیزکار از مدیران اصلاح‌طلب و از اعضای شورای مرکزی کمیته فرهنگیان ستاد دکتر روحانی در استان آذربایجان‌شرقی بود. انتهای پیام/60011

94/02/10 - 09:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن