تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802973660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یازده نفر از معلمان زنجان به عنوان نمونه استانی انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان: یازده نفر از معلمان زنجان به عنوان نمونه استانی انتخاب شدند خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس شاخص ها و معیار های تعیین شده 11 نفر از معلمان درسطح استان و یک نفر به عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت ساعت 07:51

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا، مرتضی تمجیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: یکهزار و 202 معلم برای انتخاب معلم نمونه شرکت کرده بودند که از این تعداد 901 نفر در مرحله اول شرایط مورد نظر را داشتند که از 238 معلم در سطح مناطق 14 گانه آموزش و پرورش 11 نفر در سطح استان زنجان و یک نفر در سطح کشور شاخص های لازم برای معرفی معلم نمونه را داشتند. وی یادآورشد: از 238 معلم نمونه در مناطق 14 گانه 128 نفر آقا و 110 نفر خانم هستند.

تعداد فرهنگیان استان زنجان 14هزار و 876 نفر و دانش آموزان 174 هزار و 53 دانش آموز دختر و پسر در هشت هزار و 376 کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این دستگاه تعلیم و تربیت بیشترین تعامل را با دولت و مردم دارد و حلقه رابط بین دولت و مردم محسوب می شود.

تمجیدی ادامه داد: همدلی و همزبانی بین دولت و ملت در آموزش و پرورش نمود عینی دارد که این امر در قالب جلسات شورای دبیران، اولیا و مربیان و با فعال کردن شوراهای آموزش و پرروش در مناطق 14 گانه مشاهده می شود.

وی تاکید کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب کیفیت آموزشی در آموزش و پرروش فاصله زیادی وجود دارد و ارتقای سطح کیفیت تحصیلی در این دستگاه نیازمند تلاش و برنامه ریزی بیش از گذشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به نقش و مقام معلم برگزاری مراسم تقدیر از این قشر زحمت کش یک هفته کافی نیست و همیشه باید به منزلت معلمان ارج نهاده شود.

تمجیدی با اشاره به اینکه امسال سی و یکمین سال برگزاری مراسم روز معلم خواهد بود، خاطرنشان کرد: 12 اردیبهشت با عنوان معلم، سیره علوی و اندیشه مطهر و 13 اردیبهشت معلم زمینه ساز همدلی و هم زبانی است که در این روز از مقام این قشر در سطح استان زنجان تجلیل خواهد شد و نمایشگاه "زنجان در گذر تاریخ" با مشارکت معلمان برگزار می شود.

وی افزود: 14 اردیبهشت معلم خانواده و سبک زندگی ایرانی - اسلامی، همایش علمی پژوهشی "زنجان در گذر تاریخ" برگزار و مقالات ارسال شده به این همایش توسط معلمان تاریخ و دیگر رشته ها قرائت خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 15 اردیبهشت معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت نامگذاری شده است که در این روز معلم منتخب نمونه کشوری این استان به همراه سایر معلمان نمونه کشوری با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

تمجیدی ادامه داد: در ادامه روزهای هفته معلم دیدار باایثارگران فرهنگی بازنشسته، عطر افشانی مزار شهدای فرهنگی، اجرای برنامه یک روز با دوچرخه و شرکت همه فرهنگیان در نماز عبادی - سیاسی جمعه از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی معلمان سخت کوش را موتور توسعه و حرکت جامعه بیان کرد و یادآورشد: هر جا و هر رده ای در کشور توفیق و موفقیتی حاصل شده، نتیجه زحمات این قشر در سیستم آموزشی است. انتهای پیام/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن