تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبور خط 6 متروي تهران از بالاي خط 7


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۱۳ب.ظ)
عبور خط 6 متروي تهران از بالاي خط 7 موج - خط 6 متروي تهران امروز در محل تقاطع خيابان 17 شهريور و خيابان قيام از بالاي خط 7 عبور کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجري خط در دست احداث 6 متروي تهران گفت: اين خط از جنوب شرقي تهران در منطقه دولت‌آباد آغاز مي‌شود و تا ابتداي جاده سولقان ادامه پيدا مي‌کند.
آرمان رضا محدث گفت: اين خط پس از گذر از منطقه کيانشهر، از زير خيابان 17 شهريور به سمت ميدان امام حسين امتداد پيدا مي‌کند.
وي افزود: تونل خط 6 سپس به سمت غرب تغيير مسير پيدا مي‌کند و با عبور از تقاطع‌هاي بزرگراه صياد شيرازي، خيابان شريعتي، ميدان هفت‌تير، ميدان وليعصر، بوستان لاله، خيابان کارگر، پل نصر و شهرک آزمايش به شمال غرب تهران مي‌رسد.
محدث گفت: هم‌اکنون، بيش از شش کيلومتر از اين خط حفاري‌شده و تاکنون عمليات ساختماني 10 ايستگاه نيز در مسير آغازشده است.
وي افزود: درمجموع عمليات احداث تونل و ايستگاه در خط 6 متروي تهران، بيش از 25 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
محدث گفت: کل مسير در دست احداث خط 6 متروي تهران 31 کيلومتر است که در اين مسير 27 ايستگاه ساخته خواهد شد.
وي افزود: خط 7 متروي تهران نيز در دست احداث است که قبلاً تونل اين خط از زير تقاطع خيابان قيام و 17 شهريور به‌صورت غربي-شرقي عبور کرده بود.
محدث گفت: خط در دست احداث 6 متروي تهران نيز به‌صورت جنوبي- شمالي است.
وي افزود: اين نخستين تلاقي خط 6 با خط 7 است و درمجموع خط 6 دو بار با خط 7 و يک‌بار نيز با خطوط 2، 4، 1 و 3 متروي تهران تلاقي خواهد داشت.
محدث گفت: نکته حائز اهميت آن است که خط 6 از ابتداي خيابان 17 شهريور تا ميدان امام حسين از کنار کانال جمع‌آوري آب‌هاي سطحي بافاصله حدود شش متر عبور مي‌کند.
مجري خط در دست احداث 6 متروي تهران گفت: اين کانال از ميدان امام حسين به سمت شوش، آب‌هاي سطحي خيابان 17 شهريور را جمع‌آوري مي‌کند.
محدث افزود: خط 7 در دست‌ساخت متروي تهران نيز از شمال غرب اين کلان‌شهر از شهرک قدس آغاز مي‌شود و به سمت جنوب تا خيابان مولوي امتداد مي‌يابد و ازآنجا با يک تغيير مسير به سمت شرق به‌طرف ورزشگاه جهان‌پهلوان تختي ادامه پيدا مي‌کند.
وي گفت: خط 7 با دو دستگاه و خط 6 با يک دستگاه حفار TBM در حال احداث است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن