تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802761789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات اقتصادي و مشکل بيکاري جوانان از عوامل بسيار مهم در ارتکاب جرايم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳ب.ظ)
رئيس کل دادگستري استان: مشکلات اقتصادي و مشکل بيکاري جوانان از عوامل بسيار مهم در ارتکاب جرايم است موج - رئيس کل دادگستري استان لرستان گفت: مشکلات اقتصادي و اجتماعي و در رأس آنها مشکل بيکاري جوانان از جمله عوامل بسيار مهم در ارتکاب جرايم است.
به گزارش خبرگزاري موج، جعفر بدري، رئيس کل دادگستري استان، به همراه معاونين، دادستان مرکز استان، قضات ناظر بر زندان و مسوولين زندان مرکزي خرم آباد، بند نسوان و کانون اصلاح و تربيت خرم آباد ضمن بازديد پيگير مطالبات مددجويان شد.
رئيس داد گستري استان لرستان در بازديد بيان داشت: زندان و مراکز تربيتي محلي براي جبران خطاهاست و مسوولين اين مراکز بازپروري بايستي تأثير معنوي و عيني آموزش هاي خود را بر رفتار و منش زندانيان به نحو مطلوب لحاظ نمايند، چنانکه هم ديدگاه فکري و فرهنگي و هم ديدگاه عملي و عيني زندانيان در جهت شروع يک زندگي جديد تغيير يابد.
بدري در ادامه افزود: فضاي حاکم بر زندانيان مي بايست عبرت آموز و آموزشي باشد؛ زيرا منهاي جرايم سازمان يافته، علت ارتکاب اکثر جرايم نا آگاهي و غفلت مي باشد، زماني که فرد با مجازات که هم جنبي روحي و جسمي و هم جنبه مادي و زماني دارد آشنايي داشته باشد حاضر نخواهد شد به هر قيمتي مرتکب قانون شکني شود.
رئيس شوراي قضائي استان در خصوص زندانيان تاکيد کرد: مشکلات اقتصادي و اجتماعي و در رأس آنها مشکل بيکاري جوانان، از جمله عوامل بسيار مهم در ارتکاب جرايم است در محيطي که با فقر و کمبودها به سر مي برد و اميد به زندگي ديگر معنا و مفهومي ندارد چگونه مي توان انتظار داشت که افراد به سمت خلاف نروند، بر اين اساس معادلات اجتماعي از قواعد علمي پيروي مي نمايد و براي هر عملي عکس العملي است، مسوولان بايستي در خصوص اشتغال جوانان جوياي کار که اکثرآنها تحصيل کرده مي باشند برنامه ريزي جدي را در دستور کار قرار دهند؛ زيرا اگر نيروي جوانان در جهت کار و اشتغال صرف نشود بدون هيچ ترديد در راه ارتکاب جرم و قانون شکني و در جهت نا آرامي هاي اجتماعي و نا امني جامعه و اختلال در نظم عمومي صرف خواهد شد در اين صورت حجم پرونده هاي قضائي روبه افزايش خواهد بود و دولت مي بايست هزينه هاي هنگفتي را در زمينه نگهداري زندانيان صرف نمايد.
در اين بازديد که رياست سازمان زندان هاي استان، معاونين رئيس کل دادگستري استان، دادستان مرکز استان و جمعي از مسوولين زندان ها و کارشناسان قضائي حضور داشتند، رئيس دادگستري لرستان با حضور در بندهاي مختلف اطفال و کودکان در فضايي کاملا" صميمي پاسخگوي خواسته ها آنان شد و در اين ديدارها چندين نفر از مددجويان مورد عنايت رئيس کل دادگستري قرار گرفتند و همچنين در بند نسوان اين بازديد موجبات آزادي و مرخصي چندين نفر از مددجويان را در برداشت.
در پايان رئيس دادگستري استان در جلسه داخلي با مسوولين زندان ها نقطه نظرات و پيشنهادات خود را بيان نمود و مستمع پيشنهادات و اعلام نيازهاي مسوولين در خصوص فعاليت هاي فرهنگي براي مددجويان بود.
در پايان اين بازديد 2 ساعته رئيس دادگستري لرستان ابراز اميدواري نمود؛ با وظيفه شناسي مسوولين کشور در قبال اشتغال و رفع مشکلات اقتصادي و ترويج فرهنگ قانونمداري ديگر شاهد حتي يک زنداني نباشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن