تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819532969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل پروژه هاي خيرساز، نياز به همکاري و اهتمام ادارات مرتبط دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲ق.ظ)
فرماندار خمين: تکميل پروژه هاي خيرساز، نياز به همکاري و اهتمام ادارات مرتبط دارد موج - سيد مهدي ساداتي درنشست شوراي آموزش و پرورش خمين افزود: تکميل پروژه هاي خيرساز، نياز به اهتمام بيشتر اداره کل نوسازي و تجهيز مدارس استان مرکزي و سازمان متبوع کشوري دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سيد مهدي ساداتي درنشست شوراي آموزش و پرورش خمين افزود: تکميل پروژه هاي خيرساز، نياز به اهتمام بيشتر اداره کل نوسازي و تجهيز مدارس استان مرکزي و سازمان متبوع کشوري دارد.
وي گفت: خيرين مدرسه ساز اين شهرستان رتبه نخست را در بحث مدرسه سازي دارند بنابراين تکريم آنان ضروري است و ادارات ادارات دولتي با عمل به وظايف خود در افزايش مشارکت هاي مردمي موثرند.
فرماندار خمين بيان کرد: بهترين راهکار براي حل مشکلات و افزايش بهتر خدمات آموزشي، استفاده از توانمندي خيرين و نيکوکاران است و برنامه ريزي منسجم براي جذب آنان براي ارتقاي شاخصه هاي آموزشي ضروري است.
مديرکل نوسازي مدارس استان مرکزي نيز گفت: اختصاص اعتبار براي پروژه هاي مشارکتي با خيران از وظايف کميته برنامه ريزي شهرستان است که رياست آن را فرماندار بر عهده دارد.
محمد صادق قائمي افزود: پروژه هايي که 100 درصد خير ساز است تمام اعتبار آن از سوي خير يا خيران تامين مي شود اما پروژه هاي مشارکتي با خيران به هر ميزان که خيران تعهد کنند 50 درصد اعتباردر تعهد دولت است.
وي بيان کرد: اعتبار تعهد شده دولت براي طرح هاي مدرسه سازي در استان ها توسط شوراي برنامه ريزي و توسعه مصوب و تامين اعتبار مي شود و در شهرستان ها در کميته برنامه ريزي هر شهرستان مصوب و توسط فرمانداران تامين اعتبار مي شود و نوسازي مدارس تنها مجري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن