تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوب‌آهن؛ قطعا قهرمان نمی‌ شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ذوب‌آهن؛ قطعا قهرمان نمی‌ شود
شاگردان یحیی گل‌محمدی با 42 امتیاز تیم ششم جدول اند و مثل استقلال باید مجموعه حوادثی دست به دست هم دهند تا آنها بتوانند با 54 امتیاز قهرمان لیگ بشوند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در ادامه لیگ با تیم های فولاد(در اهواز)، نفت‌مسجدسلیمان( درخانه)، ملوان(در خانه) و پدیده (در مشهد) بازی دارد که می‌ شود انتظار داشت آنها 9 امتیاز از این 4 مسابقه را به خود اختصاص بدهند. با این حال ذوب‌آهن که 8 امتیاز از صدرجدول فاصله دارد، تنها روی کاغذ به قهرمانی امیدوار است. اگر آنها 4 بازی آینده را ببرند، 54 امتیازی می‌ شوند و آن وقت باید منتظر تیره روزی 5 رقیب بالای دستی خود باشند!

چگونه قهرمان می‌ شوند؟

* اگر تراکتورسازی 2 باخت و یک تساوی در کارنامه داشته باشد و از 4 بازی آینده 4 امتیاز بگیرد، شاید ذوب‌آهن قهرمان شود. بنابراین بهتر است تراکتور 3 بازی اش را ببازد!

* اگر نفت‌تهران تنها یک برد در 4 بازی باقیمانده به دست بیاورد، ذوب‌آهن شانس دارد بالاتر از این تیم در جدول قرار بگیرد.

* اگر سپاهان و فولاد تنها یک برد و یک مساوی در 4 بازی باقیمانده کسب کنند، آن وقت ذوب‌آهن باز هم می‌ تواند به فرض رسیدن به امتیاز 54 بالاتر از این دو تیم قرار بگیرد.

* اگر استقلال یکی از بازی های خود را با نتیجه مساوی یا شکست به اتمام برساند، باز هم ذوب‌آهن به فرض 4برد و 12امتیاز در بازی های باقیمانده بالاتر از آبی ها خواهد ایستاد.

لازم به ذکر است همه این حوادث باید با هم رخ بدهد تا ذوب‌آهن بتواند با 54 امتیاز که پایین ترین آمار امتیازی در لیگ های 16 تیمی است قهرمان لیگ بشوند. در حال حاضر شانس شاگردان یحیی گل‌محمدی اندک است و آنها تنها به کسب سهمیه می‌ اندیشند.


1394/01/30 15:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن