تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاج‌محمدی: نمی‌شود گفت قهرمان لیگ می‌شویم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حاج‌محمدی: نمی‌شود گفت قهرمان لیگ می‌شویم
مدافع نفت‌تهران که به دلیل مصدومیت چند بازی ای را از ترکیب ثابت دور بود، در بازی با نفت‌مسجدسلیمان به میدان آمد. او در مورد این دیدار و الشباب گفت و گویی را انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، امین حاج محمدی در مورد پیروزی مقابل نفت‌مسجدسلیمان گفت: بازی با نفت‌مسجدسلیمان خیلی سخت بود. این تیم برخلاف جایگاهش در جدول مقابل ما فوق العاده بازی کرد و خیلی رویمان فشار آورد ولی ما توانستیم در ادامه به خودمان بیاییم و بازی بهتری انجام بدهیم. در کل نیمه اول آنها بهتر بودند اما نیمه دوم ما عزمان را جزم کردیم و خدا را شکر نتیجه گرفتیم.

او در مورد اینکه مصدومیتش به طور کامل برطرف شده یا خیر ادامه داد: خدا را شکر خوب شده ام و با صلاحدید کادرفنی از این بازی دوباره به میدان آمدم. مهم نظر علی منصوریان است که سرآمد تمام مربیان است او اگر جانم را هم از من بخواهد به او می‌ دهم چون یک آدم فوق العاده خوب است. خدا را شکر تا الان رابطه دوستی و صمیمانه بین ما برقرار بوده و با هم هیچ مشکلی نداریم حتی اگر بیرون هم بنشینم می‌ دانم که علی آقا صلاح من را می‌ خواهد.

این بازیکن در مورد برنامه شان برای بازی با الشباب گفت: ما برنامه های خاص خودمان را داریم. ما در تهران این تیم را شکست دادیم و سعی می‌ کنیم در عربستان هم الشباب را ببریم. گروه خیلی سختی داریم ولی ما تمام تلاشمان را می‌ کنیم تا ایران و ایرانی را خوشحال کنیم. بعدش هم باید برای بازی با فولاد آماده شویم.

حاج محمدی در پایان در مورد اینکه امسال قهرمان لیگ می‌ شود یا خیر افزود: معلوم نیست با وجود اینکه نزدیک به 3 ماه است که در صدرجدول قرار داریم باز هم به صورت صددرصد نمی‌ توانیم بگوییم که قهرمان لیگ هستیم.


1394/01/17 10:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن