تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال صورت می‌گیرد افتتاح درمانگاه سرپایی بیمارستان امام حسین (ع) رفسنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امسال صورت می‌گیرد
افتتاح درمانگاه سرپایی بیمارستان امام حسین (ع) رفسنجان
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: درمانگاه سرپایی بیمارستان 96 تختخوابی امام حسین (ع) رفسنجان در سال جاری افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: افتتاح درمانگاه سرپایی بیمارستان امام حسین (ع) رفسنجان



به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی راوری بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: بیمارستان 96 تختخوابی امام حسین (ع) رفسنجان توسط خانواده مرحوم نظری در دست احداث بود که در حال حاضر به دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان واگذار شده است. وی تصریح کرد: روند پیشرفت فیزیکی این بیمارستان 60 درصد است که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی شده این بیمارستان تکمیل شود و در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران گام بزرگی برداشته شود.
راوری خاطرنشان کرد: درمانگاه‌های سطح شهرستان جوابگو نیست و ساخت بیمارستان 96 تختخوابی امام حسین (ع) توسط خیر در زمینه جایگزینی این بیمارستان با بیمارستان مرادی و زایشگاه نیک‌نفس اقدامی مهم در عرصه ارائه خدمات درمانی به مردم است.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان اظهار کرد: امیدواریم با نیت خیرخواهانه و سلامت‌محور مسئولان شهرستان شاهد حل مشکلات بهداشت و سلامت شهرستان در راستای تامین اعتبارات برای پیشبرد پروژه‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان باشیم.
  وجود 8 متخصص طب اورژانس در بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رئیس بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان ورود متخصصان طب اورژانس به مراکز درمانی برای ارائه خدمات بهتر به‌ویژه برای بیماران بدحال را اقدامی مناسب در طرح تحول نظام سلامت دانست و گفت: حضور متخصص طب اورژانس به‌ویژه درباره مصدومان تصادفی موجب پاسخگویی بهتر و رضایت‌مندی بیشتر بیماران می‌شود.
علی مظفری بیان کرد: هر چه در بحث ایمنی غذا اطلاع‌رسانی انجام شود پویایی و سلامت
جامعه بهتر و بیشتر نمایان می‌شود و مردم کمتر برای درمان به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد سهم پرداختی هزینه‌های درمان مردم کاهش یافته است، تصریح کرد: وزارت بهداشت با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات زیادی را در راستای ایجاد نشاط و سلامتی مردم در سراسر کشور انجام داده است.
مظفری عنوان کرد: در رفسنجان برای راه‌اندازی بخش آی‌سی‌‌یو این بیمارستان و اضافه شدن 14 تخت به این بخش 22 میلیارد ریال هزینه برده است و در بخش آی‌سی‌‌یو نوزادان نیز تعداد تخت‌ها از پنج به 13 افزایش می‌یابد که اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال هزینه می‌شود.
رئیس بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان خاطرنشان کرد: همراه‌سرای این بیمارستان
با زیربنای 450 متر مربع نیز با اعتباری بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال احداث است.
وی با بیان اینکه 7 هزار و 600 متر مربع از فضای این بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شده تا ارائه خدمات بهتر انجام شود، اظهار داشت: آسفالت و جدول‌گذاری ورودی این بیمارستان به سمت بخش دیالیز با کمک شهرداری با اعتبار یک‌میلیارد ریال انجام می‌شود. مظهری گفت: با توسعه فضای اورژانس به میزان 2 هزار متر مربع و هزینه‌کرد 4 میلیارد ریال، بهسازی بخش داخلی مردان، کودکان و جراحی مغز و اعصاب با هزینه 13 میلیارد و 500 میلیون ریال از اقدامات انجام شده در این بیمارستان است. انتهای پیام/80016/ذ30

94/01/29 - 17:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن