تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه كاريكاتوريستهاي مشهدي افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمايشگاه كاريكاتوريستهاي مشهدي افتتاح شد
مشهد - خبرگزاري مهر: نمايشگاه كاريكاتوريستهاي مشهدي با حضور بهرام عظيمي، كاريكاتوريست و انيماتور برجسته كشور در نگارخانه اشراق حوزه هنري مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سيد جواد رفائي، رئيس حوزه هنري خراسان رضوي، ظهر امروز در مراسم افتتاح اين نمايشگاه به ارائه گزارشي از فعاليتهاي دفتر كاريكاتور اين حوزه پرداخت و افزود: در آينده نزديك دوره هاي آموزش انيميشن نيز در حوزه هنري راه اندازي خواهد شد.

بهرام عظيمي نيز در اين مراسم اظهار داشت: كاريكاتورهاي مورد استفاده در مطبوعات از نظر تكنيك و موضوع به گونه اي است كه به چشم نمي آيند و كم كاري اصلي در اين زمينه متوجه مطبوعات و ارشاد است.

وي درباره وضعيت شغلي كاريكاتوريست ها نيز بيان داشت: در ايران همانند برخي كشورهاي ديگر كاريكاتوريست ها درآمد زيادي ندارند از اينرو اين فعاليت حرفه دوم آنان محسوب مي شود.

اين كاريكاتور و انيماتور مطرح كشور، شرايط فعاليت در عرصه انيميشن را خوب توصيف كرد و افزود: در اين زمينه درآمد خوبي وجود دارد و بسياري از سازمانها تمايل دارند كه براي ارگان خود انيميشن داشته باشند اما متخصص در اين زمينه كم است.

عظيمي درباره آموزش افراد علاقمند نيز گفت: آموزشهاي ارائه شده در زمينه انيميشن از جمله در دانشكده صدا و سيما قابل قبول نيست.

پرسش و پاسخ و تقدير از كاريكاتوريستهاي فعال حوزه هنري مشهد از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

در اين نمايشگاه 50 كاريكاتور از 18 كاريكاتوريست مشهدي با موضوع آزاد به مدت يك هفته در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.

علاقمندان مي توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 19 به نگارخانه اشراق واقع در ميدان شريعتي (تقي آباد) ابتداي خيابان دانشگاه مراجعه نمايند.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن