تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815291925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وحشت در خيابان‌ها از سينما و اقتباس پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "وحشت در خيابان‌ها" از سينما و اقتباس پخش مي‌شود
فيلم سينمايي "وحشت در خيابان‌ها" به كارگرداني اليا كازان فردا شب 29 اسفند ساعت 20:30 در قالب برنامه سينما اقتباس از شبكه چهار سيما روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، "وحشت در خيابان‌ها" را كازان سال 1950 به مدت 96 دقيقه با بازي ريچارد ويدمارك، جك پالانس، پل داگلاس، باربارا بل‌گدس و زيرو موستل ساخت. فيلمنامه اين اثر سياه و سفيد را ريچارد مورفي و دانيل فوكس بر مبناي دو داستان از ادوارد و ادنا انهالت نوشتند.

در خلاصه داستان "وحشت در خيابان‌ها" آمده: دكتر كلينتن ريد پزشكي وظيفه‌شناس در شهر نيو اورليانز است كه بايد هر چه زودتر جلو شيوع طاعون را كه باعث وحشت مقام‌هاي شهر شده بگيرد... فيلمنامه اين فيلم نامزد اسكار 1951 شد و كازان در جشنواره ونيز 1950 يك جايزه از آن خود كرد.

كازان متولد سال 1909 استانبول تركيه و از معروفترين فيلمسازان سال‌هاي 1950 و 1960 است. او خالق فيلم‌هاي مطرح "درياي علف"، "توافق مردانه"، "شرق بهشت"، "اتوبوسي به نام هوس"، "زنده‌باد زاپاتا!"، "چهره‌اي ميان جمعيت"، "شكوه علفزار"، "قرار و مدار" و "آخرين قارون" است.

كازان سال 1948 براي فيلم "توافق مردانه" و سال 1955 براي فيلم "در بارانداز" برنده جايزه اسكار بهترين كارگردان شد و سال 1999 يك جايزه اسكاري افتخاري دريافت كرد. كازان سال 2003 در منهتن درگذشت.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 427]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن