تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813186748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شليك‌هاي خياباني قاچاقچي شيشه در خيابان نواب


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شليك‌هاي خياباني قاچاقچي شيشه در خيابان نواب


داخلي- گروه حوادث:
قاچاقچي مخدر شيشه براي فرار از دست پليس به روي ماموران آتش گشود اما پس از آنكه در اين تيراندازي يك زن عابر مجروح شد، ماموران وي را هدف قرار داده و دستگير كردند

ساعت 16 چهارشنبه گذشته، ماموران گشت كلانتري نواب با ديدن مرد قوي هيكلي كه سوار بر يك موتور سيكلت در حال پرسه‌زدن در اين خيابان بود به وي دستور ايست دادند اما مرد موتور سوار با مشاهده پليس به سرعت فرار كرد.

با فرار اين مرد عمليات تعقيب و گريز آغاز شد اما دقايقي بعد مرد مرموز كه با حركات آكروباتيك و ويراژ دادن در خيابان قصد فرار از كمند محاصره پليس را داشت، تعادل موتور سيكلت خود را از دست داد و به زمين خورد.

سليماني - قاضي دادسراي جنايي تهران- درخصوص اين خبر گفت: پس از به زمين خوردن مرد موتور سوار در حالي كه ماموران قصد بازداشت وي را داشتند، او كلت كمري‌اي را كه همراه داشت از زير لباسش خارج كرد و به سوي ماموران آتش گشود.

گلوله‌هاي مرد تيرانداز يكي پس از ديگري شليك مي‌شد و در حالي كه عابران، وحشتزده به‌دنبال محلي امن بودند تا از تيررس شليك‌هاي مرد تيرانداز در امان باشند، ماموران زبده پليس با توجه به قانون به كارگيري سلاح براي متوقف كردن اين مرد چند تير هوايي شليك كردند ولي متهم حاضر نشد خود را تسليم پليس كند و در اين هنگام گلوله‌اي كه از سلاح مرد تيرانداز خارج شد، پس از برخورد به يك ديوار كمانه كرد و زن جواني را كه در حال عبور از محل حادثه بود زخمي كرد.

با مجروح شدن زن جوان، متهم به طرف يك مغازه در همان منطقه دويد تا با گروگان گرفتن مالك مغازه، راهي براي فرار پيدا كند ولي ماموران كه دريافته بودند مرد تيرانداز قصد تسليم شدن ندارد، با شليك گلوله به پاي اين مرد او را در اجراي نقشه‌اش ناكام گذاشتند و وي را بازداشت كردند.

شليك شيشه‌اي
متهم صبح روز پنجشنبه وقتي مقابل سليماني - قاضي دادسراي جنايي تهران- قرار گرفت، در بازجويي‌ها مدعي شد از اعضاي باند پخش مخدر شيشه در منطقه نواب است و در زمان حادثه نيز براي اينكه در دام پليس گرفتارنشود اقدام به تيراندازي به سوي ماموران كرده است. با دستور قاضي سليماني متهم تحويل كارآگاهان اداره يكم آگاهي پايتخت شد تا تحقيقات تخصصي ديگر جرايم احتمالي وي فاش شود.

تاريخ درج: 27 ارديبهشت 1387 ساعت 23:00 تاريخ تاييد: 27 ارديبهشت 1387 ساعت 23:19 تاريخ به روز رساني: 27 ارديبهشت 1387 ساعت 23:18
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن