تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805467598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين خبرها درباره لبنان/نارضايتي آمريكا از توافق گروههاي لبناني/ تكرار اتهامات عليه مقاومت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آخرين خبرها درباره لبنان/نارضايتي آمريكا از توافق گروههاي لبناني/ تكرار اتهامات عليه مقاومت
دولت آمريكا با موضع محتاطانه در برابر توافق جريان غربگراي حاكم و گروههاي طرفدار تشكيل دولت وحدت ملي و تكرار اتهامات بي اساس عليه حزب الله، نشان داد از توافق اخير ناراضي است.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از شبكه تلويزيوني المنار، شون مك كورك سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا در برابر توافق گروههاي لبناني زير نظر كميته وزارتي اتحاديه عرب براي برون رفت از بحران لبنان در موضعي محتاطانه گفت : اين توافق دشواري هاي غيرقابل شمار نظام سياسي لبنان را در طول يك هفته و يك مجموعه بحث و گفتگو حل و فصل نمي كند.

وي همچنين حزب الله را به چالش طلبي دموكراسي ملت لبنان متهم كرد و در تلاش براي از بين بردن توافق لبناني ها و تحريك گروههاي مورد حمايت آمريكا براي ادامه پافشاري بر مواضع نسنجيده خود مدعي شد: حزب الله آماده كشتن لبناني ها در راه برنامه كاري سياسي خود است.

مك كورمك ادعا كرد: حزب الله هيچ مبنايي به جز تلاش براي توسعه قدرت سياسي خود و فعاليت درخارج از نظام سياسي لبنان ندارد.

سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا مدعي شد: حزب الله همچنان چالشي مداوم براي كساني درجامعه بين المللي خواهد بود كه مصلحت آنها در لبناني برخوردار از آرامش و رفاه و دموكراسي بيشتر است.

وي ادعا كرد : حزب الله يك مشكل طولاني مدت به شمار مي رود و به ميزان زيادي از قدرتهاي خارجي يعني ايران وسوريه تاثير مي پذيرد.

گروه حاكم و گروه هاي مخالف دولت لبنان ديروز درسايه رايزني هاي كميته وزارتي اتحاديه عرب در بيروت به توافق براي آغاز گفتگوي ملي دست يافتند و قراراست كميته وزارتي اتحاديه عرب و نمايندگان گروههاي لبناني امروز براي آغازگفتگوي ملي با مشاركت اتحاديه عرب به منظور هموار كردن راه براي انتخاب رئيس جمهور راهي دوحه پايتخت قطر شوند.

نارضايتي آمريكا از توافق لبناني ها براي حل مشكلات خود درحالي اعلام مي شود كه شبكه الحره روز پنجشنبه از طرح جدي آمريكا و همپيمانان عرب آن براي نجات دولت غربگراي سنيوره با مداخله نظامي پرده برداشت كه اعزام سه كشتي جنگي كه يكي از آنها مجهز به موشكهاي كروز است و نيز احتمال اعزام يك ناو هواپيما بر در اين راستا صورت مي گيرد.

اتهامات بي اساس مقامهاي آمريكايي عليه حزب الله درحالي همچنان تكرار مي شودكه جرج گالوي نماينده پارلمان انگليس در گفتگو با يك روزنامه اردني، با حمايت از دبيركل حزب الله لبنان و اقدامات اخير گروههاي طرفدار دولت وحدت ملي براي خنثي كردن توطئه حذف مقاومت، دولت فؤاد سنيوره را مسئول ناآرامي هاي اخير در لبنان دانست.

جرج گالوي كه به مخالفت با جنگ عراق و دفاع از فسلطيني ها معروف است، درگفتگو با روزنامه "الغد" اظهار داشت : سيد حسن نصرالله و حزب الله از لبنان و حاكميت آن دفاع كردند.

وي افزود: بدون سيد حسن نصرالله و حزب الله، لبنان كشور ديگري(كشور اشغال شده) مي بود. به گفته وي، كساني وجود دارند كه ترويج مي كنند نصرالله از سوي ايران و سوريه حمايت مي شود،اما من اين مسائل را فريبكاري مي دانم كه با هدف منحرف كردن افكارعمومي از اين حقيقت موجود مبني بر اينكه رهبران عرب از آمريكا و امپرياليسم حمايت مي كنند؛ صورت مي گيرد.

اظهارات واقع بينانه و منطقي يك نماينده غربي از كشوري مانند انگليس در تاييد اقدامات پيشگيرانه حزب الله و گروههاي طرفدار تشكيل دولت وحدت ملي و تاكيد وي بر اينكه حزب الله هرگز خواهان سيطره بر لبنان نيست، بلكه از حاكميت اين كشور دفاع مي كند؛ در تضاد با جنگ رواني تبيلغاتي آمريكا و برخي كشورهاي عربي عليه مقاومت و حاميان آن از جمله ايران است كه با جنگ رسانه اي خود و القاي اينكه حزب الله به عنوان عامل ايران، در لبنان كودتا به راه انداخته است.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن