تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور استاندار هرمزگان: بزرگ‌ترين مجموعه گردشگري ساحلي غرب هرمزگان در پارسيان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: با حضور استاندار هرمزگان: بزرگ‌ترين مجموعه گردشگري ساحلي غرب هرمزگان در پارسيان افتتاح شد
اجتماعي. خدمات اجتماعي. خدمات اجتماعي
`پارسيان (هرمزگان) - با حضور استاندار هرمزگان، بزرگ‌ترين مجموعه تفريحي و گردشگري ساحلي غرب اين استان واقع در شهر پارسيان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، فرماندار پارسيان پنجشنبه در آيين بهره برداري اين مجموعه با ارايه گزارشي، مساحت اين پروژه را يك و نيم هكتار عنوان و افزود: براي احداث آن شش ميليارد ريال سرمايه‌گذاري شده است.

علي اكبر نكهت يار خاطرنشان ساخت: اين مجموعه تفريحي گردشگري ساحلي داراي سالن آمفي تئاتر، پارك كودك، نمازخانه و استراحتگاه خانوادگي است.

فرمانداري پارسيان يادآور شد: با توجه به نزدبكي شهر پارسيان به منطقه ويژه عسلويه با كمك مديران آن و همكاري معاونت عمراني استانداري طرح‌هاي زيادي براي زيباسازي اين شهر در دست انجام است .

فرماندار پارسيان همچنين به استعدادهاي خوب ورزشي در اين منطقه اشاره كرد و يادآور شد: متاسفانه اداره كل تربيت بدني هرمزگان به وعده‌هاي خود مبيني بر احداث دو سالن ورزشي عمل نكرده است.

هم زمان با سفر استاندار هرمزگان به شهرهاي غرب اين استان عمليات احداث ساختمان فرمانداري پارسيان با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد و ‪۵۰۰‬ ميليون ريال آغاز شد.

مديركل سازمان مسكن و شهرسازي هرمزگان گفت: ساختمان فرمانداري پارسيان با ‪ ۸۰۰‬مترمربع زيربنا و در دو طبقه طي مدت دو سال احداث و به بهره برداري مي‌رسد.

محمد رضا باقري فرد اضافه كرد: عمليات احداث بزرگ‌ترين كتابخانه پارسيان با يك هزار مترمربع زيربنا و سه ميلياررد و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال اعتبار در اين شهر آغاز شد.

در سفر استاندار هرمزگان و تعدادي از مديران كل دستگاههاي دولتي به غرب هرمزگان عمليات احداث اتوبان پارسيان به عسلويه به طول ‪ ۲۵‬كيلومتر آغاز و مديركل راه و ترابري اين استان اعلام كرد: تا پايان امسال ‪۵۴‬ كيلومتر از اتوبان محور پارسيان به بندرلنگه به بهره برداري مي‌رسد.

رييس بنياد مسكن انقلاب اسلامي هرمزگان نيز خبر از صدور چهار هزار و ‪۵۵۰‬ سند مالكيت براي ساكنان روستاهاي پارسيان داد و ابراز داشت: در حال حاضر در ‪ ۱۴‬روستاي اين شهرستان زمين براي ساخت واحدهاي مسكوني آماده‌سازي شده و آماده واگذاري به جوانان است.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن