تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815610480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جرج بوش ، صهيونيست تر از صهيونيستها


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جرج بوش ، صهيونيست تر از صهيونيستها
سياسي.

رييس جمهوري آمريكا روز پنجشنبه طي سخناني در مجلس رژيم صهيونيستي ( كنيست ) چنان از ماهيت رژيم نامشروع اسراييل حمايت و دفاع كرد كه گويي از هر صهيونيستي ، صهيونيست تر است.

به گزارش ايرنا از بيروت ، جرج بوش كه براي نشان دادن ارادت خود و دولت آمريكا به جانيان صهيونيستي به سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين سفر كرده است ، به ‌مناسبت شصتمين سالگرد تاسيس اين رژيم نامشروع در منطقه ‌گفت: اسراييل يكصدو بيستمين سالگرد تاسيس خود را نيز جشن خواهد گرفت و آن وقت براي فلسطيني‌ها نيز كشوري وجود خواهد داشت.

اين سخن رييس جمهوري آمريكا حكايت از آن دارد كه برخلاف وعده‌هاي واشنگتن به اعراب و به خصوص مسوولان خوش باور حكومت خودگردان فلسطين ، تشكيل كشور فلسطيني حتي با معيارهاي آمريكا و رژيم صهيونيستي نيز به اين زودي‌ها قابل تحقق نيست.

جرج بوش سپس با لحني كه گويي آيات تورات را تفسير مي‌كند افزود: ‪ ۶۰‬سال قبل وعده‌ي كه خداوند به ابراهيم و موسي درباره تشكيل اسراييل داده بود تحقق پيدا كرد.

وي افزود : آمريكا نخستين كشوري بود كه اسراييل را به رسميت شناخت و ارتباط كنوني اسراييل و آمريكا فراتر از قراردادها است.

رييس جمهوري آمريكا همچنين بدون اشاره به ‪ ۶۰‬سال كشتار فلسطيني‌ها توسط جانيان اسراييلي ، رانده شدن ميليونها تن از آنان به خارج از سرزمين خود و اسارت هزاران فلسطيني بي‌گناه در زندان‌هاي اسراييلي ، مدعي تحقق وعده خداوند براي ملت يهود شد و گفت: اين وعده پس از درد و رنج فراوان يهوديان تحقق يافت.

رييس جمهوري آمريكا سپس بي‌آنكه زيرپا گذاشتن تمامي معيارهاي انساني توسط اسراييل ، كشتار روزانه مردم فلسطين و محاصره مردم بي‌دفاع غزه را مطرح كند از رژيم صهيونيستي به دولتي با دمكراسي قوي ياد كرد.

وي همچنين بر اساس مواضع قبلي دولت آمريكا ، ايران را متهم به حمايت از تروريزم كرد و گفت كه كشورش از اسراييل در مقابل قدرت‌هايي تروريستي حمايت خواهد كرد.

بوش روز چهارشنبه براي ديداري سه روزه به مناسبت شصتمين سالروز تاسيس رژيم صهيونيستي وارد سرزمين‌هاي اشغال شده فلسطين شد.

---> بوش.اسراييل.ايرنا.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن