تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813287749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حداد عادل :انقلاب اسلامي شاهد پيروي ايرانيان از راه سلمان فارسي در مسير پذيرش اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حداد عادل :انقلاب اسلامي شاهد پيروي ايرانيان از راه سلمان فارسي در مسير پذيرش اسلام است
رئيس مجلس شوراي اسلامي در پيامي به مناسبت برپايي همايش بزرگداشت سلمان فارسي در شهرستان رامهرمز ، انقلاب اسلامي را شاهد روشني بر اين مدعا خواند كه ايرانيان از آغاز اسلام تا به امروز، در پيروي از پيامبر گرامي و پذيرفتن ولايت معصومين عليهم اسلام راه سلمان را برگزيده اند .

به گزارش خبرگزاري مهر در پيام غلامعلي حدادعادل آمده است : برپايي همايشي در بزرگداشت سلمان فارسي در شهرستان رامهرمز فرصتي به دست مي دهد تا اين شخصيت ارجمند هر چه بيشتر و بهتر معرفي گردد و ايرانيان بتوانند نسبت به مقام شامخ وي اداي احترام كنند.

وي در اين پيام تصريح كرده است : سلمان، نماد مسلماني مردم ايران و مظهر ايمان و اعتقاد ايرانيان به اسلام است. سلمان، معرف عشق و علاقه ايرانيان به پيامبر و خاندان پاك پيامبر است.

در ادامه پيام رئيس مجلس آمده است : هجرت او از ايران و پيوستن وي به پيامبر و ايمان آوردنش به اسلام و قرآن تنها انتخاب يك فرد نبود، بلكه انتخاب يك ملت در طول تاريخ بود، او مبين روح خداپرستي و عدالت خواهي ايرانيان بود، همانطور كه سلمان پيامبر را الگو و اسوه خود قرار داده بود، ايرانيان نيز از آغاز اسلام تا به امروز، در پيروي از پيامبر گرامي و پذيرفتن ولايت معصومين عليهم اسلام راه سلمان را برگزيده اند و هرگز سر از اطاعت پيامبر نپيچيده اند و دست از محبت و حمايت خاندان او برنداشته اند.

در بخش ديگري از پيام حداد عادل مي خوانيم : انقلاب اسلامي كه حاصل ايثار و فداكاري صدها هزار شهيد و جانباز و آزاده گرانقدر است و امروز دلهاي مردم جهان را به سوي اسلام متوجه ساخته، شاهد مثال روشني است در اثبات اين مدعا كه انتخاب سلمان، انتخاب ايرانيان در طول تاريخ پس از سلمان بوده است.

در پايان پيام آمده است : از همه كساني كه در برپايي اين همايش سهم و موثر بوده اند سپاسگزاري مي كنم و براي مردم نجيب و عزيز شهرستان رامهرمز كه به انتساب به سلمان فارسي افتخار مي كنند، آرزوي سربلندي و سعادت دو جهاني دارم.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن