تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813017315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تكليف قهرماني ليگ برتر به روز آخر كشيده شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: تكليف قهرماني ليگ برتر به روز آخر كشيده شد


فوتبال- همشهري آنلاين:
پيروزي پرسپوليس در برابر صباباتري و كسب سه امتياز بازي سپاهان و صنعت نفت توسط سپاهان، تكليف قهرماني را به روز آخر ليگ كشاند.

در رقابت‌هاي هفته سي و سوم تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس كه جايگاه اول و دوم جدول را در اختيار دارند، حريفان خود را شكست دادند تا نتيجه قهرماني را در بازي رو در روي روز شنبه ۲۸ ارديبهشت مشخص كنند.

در ديدار پرسپوليس و صباباتري كه در ورزشگاه آزادي برگزار شد محسن خليلي(۶۲ و ۶۸)، كريم باقري(۲۰) و پژمان نوري (۷۳) براي پرسپوليس گلزني كردند و غلامرضا رضايي (۴۲) تك گل صباباتري را به ثمر رساند.

با اين پيروزي تيم فوتبال پرسپوليس ۵۶ امتيازي شد تا به همراه سپاهان همچنان يكي از مدعيان قهرماني در ليگ هفتم باشد. صباباتري هم با اين شكست شانس قهرماني را از دست داد ولي با ۵۲ امتياز در جايگاه سوم باقي ماند.

همچنين در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تيم فوتبال سپاهان با نتيجه يك بر صفر از سد ميهمان خود صنعت نفت آبادان عبور كرد تا همچنان مدعي نخست قهرماني در ليگ هفتم باشد.

در اين ديدار كه قضاوت آن برعهده رحيم رحيمي مقدم بود، احسان حاج صفي در دقايق تلف شده نيمه اول تك گل پيروزي تيم فوتبال سپاهان اصفهان را به ثمر رساند.

با اين پيروزي تيم فوتبال سپاهان اصفهان ۵۸ امتيازي شد تا همچنان صدر جدول اين مسابقات را از آن خود كند. صنعت نفت آبادان هم با ۳۲ امتياز و حضور در جايگاه شانزدهم در خطر سقوط به دسته پائين تر قرار دارد.

تاريخ درج: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 19:22 تاريخ تاييد: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 19:42 تاريخ به روز رساني: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 21:29
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن