تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گستاخي منافقين، نخستين ثمره اقدام انگليس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گستاخي منافقين، نخستين ثمره اقدام انگليس
تعدادي از اعضاي گروهك تروريستي منافقين در پي اعلام تصميم دادگاه تجديد نظر انگليس مبني بر خروج نام تشكل متبوعشان از ليست گروه هاي تروريستي، در يك اقدام گستاخانه اين موضع را از آلمان نيز خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستين ثمرات تصميم عجيب دادگاه تجديد نظر انگليس براي خروج نام گروهك منافقين از ليست گروه هاي تروريستي در تجمع تعداد اندكي از هواداران اين گروه در مقابل سفارت ايران در برلين نمايان شد.

مقارن پيش از ظهر روز سه شنبه حدود بيست تن از هواداران سازمان تروريستي منافقين در مقابل سفارت كشورمان در برلين اجتماع كردند؛ اين افراد كه تصاويري از بازماندگان و معدومان گروهك شان را به نمايش گذاشته بودند، حذف نام خود از ليست تروريستي دولت آلمان را نيز مطالبه مي كردند!

نكته قابل توجه در اقدام اخير منافقين اين بود بر خلاف دفعات گذشته و براي نخستين بار در طول پنج سال اخير وابستگان به اين گروهك تروريستي به صورت رسمي وبا حمل نشان سازمان خود تجمعي را برگزاركردند كه بدون شك اقدام اخيردولت انگليس در حذف نام اين سازمان از ليست گروه هاي تروريستي خود در گستاخ تر كردن اعضاي اين گروه تروريستي موثر بوده و اين روند را تا به آنجا پيش برده كه موجب طرح درخواست حذف نام شان از ليست اتحاديه اروپا نيز شده است.

تهران پيش از اين نسبت به اقدام اخير دستگاه قضائي انگليس اعتراض كرده موضع رسمي خود را در چند محور اصلي اعلام كرده بود: نخست اينكه راي دادگاه تجديد نظر لندن را حكمي سياسي، فاقد پايه‌هاي حقوقي و ناشي از برخورد دوگانه انگليس با مسئله تروريسم دانسته بود.

محور ديگر اين موضع گيري مقايسه مواضع پيشين مقامات ارشد انگليس مبني بر ماهيت تروريستي گروهك منافقين و اقدام دستگاه قضايي اين كشور درباره اين گروه است كه بر پايه آن اعلام شده مقامات قضايي لندن بايد به افكار عمومي كشورشان، جهان و به ويژه ملت ايران پاسخ دهند.

بخش سوم موضع تهران در اين خصوص نيز به سوابق گروهك تروريستي منافقين و عواقب اقدام اخير دستگاه قضائي انگليس پرداخته است.

جمهوري اسلامي ايران در اين باره اعلام كرد كه انگليس با خروج نام اين گروهك از فهرست گروه هاي تروريستي تنها به ترويج تروريسم و خشونت گرايي كمك كرده است.

با تداوم اين روند طبعا بايد در انتظار گستاخي بيشتر تعداد اندك باقي مانده از اعضاي اين گروهك تروريستي و مطالبات تامل برانگيزآنها كه آشكارا نوع مواجهه دوگانه غرب با موضوع تروريسم را به نمايش خواهد گذاشت، بود. رويكرد اخير آمريكا و اتحاديه اروپا به منافقين به عنوان ابزار جديد "خصومت علني" 1+5 عليه ايران در حالي اعمال مي شود كه دست اين گروهك تروريستي به خون بسياري از مردم بي گناه ايران و مقامات عاليرتبه كشورمان آلوده است.

از سوي ديگر همكاري هاي منافقين با رژيم بعث عراق در سركوب جنبش هاي مردمي آن كشور و كشتار ملت بي گناه عراقي، چهره يك گروهك تروريستي تمام عياركه حاضر است براي بقاي خود به هرجنايتي دست بزند را در اذهان مردم منطقه تصوير كرده است.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن